Ex-NRC journalist en politicoloog zien staatsgreep en corrupte tirannie in Nederland ontstaan

• donderdag 28 mei 2020
  • Categorie: , ,
  • ‘Een van ergste schandalen in Nederland ooit’

28-5-2020

________________________________________________

‘Een van ergste schandalen in Nederland ooit’ – ‘Misdadige situatie en dood door schuld, want een groot deel van de 6000 overleden Nederlanders had kunnen worden gered’ – Al in januari werd in Davos besloten dat men per se een crisis wilde die tot een vaccin zou duren – ‘Democratie is afgeschaft, onze samenleving is tot een sterfhuis gemaakt’
    ——————————————————————————
    Ex-NRC politiek-economisch journalist en voormalig hoogleraar Karel van Wolferen, en Kees van der Pijl, publicist, politicoloog en oud professor internationale relaties aan de Universiteit van Sussex, waarschuwen in een nieuw gesprek dat het ‘nieuwe normaal’ van het kabinet Rutte, de anderhalve meter samenleving die een einde maakt aan onze vrijheid en grondrechten, neerkomt op een staatsgreep en totalitarisme. Beide heren noemen het verbod op de spotgoedkope, internationaal bewezen en volkomen veilige therapie met hydroxychloroquine en zink ronduit ‘misdadig’ en een opzettelijke beschadiging van de volksgezondheid, waar de betrokken bewindslieden en het RIVM verantwoordelijk voor zouden moeten worden gesteld.
    ‘Met een bevolking die bang is, kun je alles doen,’ was de titel van hun eerste gesprek op 11 maart. Toen werd gevreesd dat de Nederlandse politiek en media kunstmatig een angstklimaat in stand houden. ‘Inmiddels zijn onze vermoedens van toen bewaarheid geworden,’ begint Van Wolferen. ‘Een heel corrupt farmaceutisch-industrieel complex is niet veranderd, en belangrijke internationale organisaties met heel veel macht zijn vanwege corruptie niet meer te vertrouwen.’
    Bewezen werkzaam en volkomen veilig middel verboden
    Van der Pijl denkt dat dit allemaal te maken heeft met de grote belangen die er zijn rond het (geplande) corona vaccinatieprogramma. Hij wijst in dit verband op huisarts Rob Elens, die artsen in onder meer Amerika en Frankrijk volgde, en in een paar dagen tijd 10 patiënten met hydroxychloroquine en zink wist te genezen. ‘Waarom heeft het RIVM hem verboden dit (in de eerste fase) voor te schrijven? Nu slaan veel patiënten die eerste fase over, en komen in de tweede terecht, die veel gevaarlijker is.’
    Rob Elens’ gesprek met Ab Gietelink (Café Weltschmerz) werd zelfs op verzoek van het RIVM van YouTube gehaald. Daarnaast werd het massaal bekeken gesprek van Maurice de Hond met Pim van Galen onvindbaar gemaakt. Tal van medische onderzoeken bevestigen de werking en hydroxychloroquine (HDQ), dat al 65 jaar in de handel is, ongevaarlijk is en minder vaak complicaties geeft dan paracetamol. In Frankrijk kon je het zelfs zonder recept verkrijgen.
    ‘Men wil per se een crisis die tot een vaccin zou duren’
    De reden? Men wil per se ruimte houden voor een vaccin, want als ze dit werkende middel zouden hebben ingezet, ’zou er de afgelopen maanden geen crisis zijn geweest.’ Trumps topadviseur dr. Anthony Fauci schreef in 2005 nota bene zelf dat HDQ een heel goede werking tegen coronavirussen heeft, zowel preventief als genezend. En nu beweert diezelfde Fauci, die diep verstrengelde belangen heeft met de farmaceutische (vaccin)industrie, ineens het tegenovergestelde.
    ‘Deze (wereldwijde corona/lockdown) operatie werd in januari in Davos (WEF) gelanceerd,’ vervolgt Van Wolferen. Daar wilde men ‘er absoluut zeker van zijn dat er een crisis zou komen die niet zou ophouden totdat er een vaccin zou zijn gevonden.’
    Zeer kwalijke rol Ab ‘kneiterbesmet’ Osterhaus
    De infame viroloog Ab ‘kneiterbesmet’ Osterhaus, die tijdens eerdere pandemieën in opspraak is geraakt –ook in het Nederlandse parlement- was nauw betrokken bij de WHO en de farmaceutische industrie, en speelde een centrale rol bij de Europandemie fraude, waarin mensen als proefkonijnen waren gebruikt, met ernstige verlammingen en doden als gevolg.
    Osterhaus werd natuurlijk vooral bekend toen hij de Nederlandse regering zover kreeg om 34 miljoen vaccins in te slaan vanwege het H5N1 virus (Mexicaanse griep) in 2009. Al die vaccins moesten worden weggegooid, omdat deze griep minder erg bleek dan een gewone seizoensgriep.
    ‘Een van ergste schandalen ooit; misdadige situatie’
    Deze Osterhaus kreeg bij Op1echter alle ruimte om Rob Elens te kleineren, door valselijk te beweren dat het voorschrijven van HDQ ‘gevaarlijk’ is. Van Wolferen: ‘Dit is in mijn ogen een schandaal zoals ik nauwelijks eerder in Nederland heb meegemaakt.’
    ‘Ik zou niet alleen van een schandaal spreken,’ reageert Van der Pijl. ‘We spreken hier over een misdadige situatie. Het verbieden van dit middel dat in de eerste lijn kan worden ingezet, en het (online) onzichtbaar maken van de mensen die daar positieve ervaringen mee hebben gehad, veroordeelt een groot aantal mensen om door te schuiven naar die tweede fase, waar zoveel mensen overlijden. En als ze het wel overleven, houden velen er beschadigde longen aan over.’
    ‘Dood door schuld’
    ‘Ik denk daarom dat er of een parlementaire enquête naar het optreden van de regering moet komen, maar ik vraag me in alle ernst af of de huidige Tweede Kamer daar capabel en strijdbaar genoeg voor is. Dan kun je ook kijken naar de strafbaarheid van wat de regering, het RIVM en de media, die dit alles toedekken, hebben aangericht. In mijn opvatting moet deze situatie worden aangeduid als ‘dood door schuld’.
    Een groot deel van de 6000 Nederlanders die nu overleden zijn, had gered kunnen worden als dat middel was gebruikt… Er moeten stappen worden gezet om te komen tot strafvervolging van de regeringen en/of het RIVM, en ook de media.’
    ‘Strafbaar gedrag in criminele context; We verminken onze beschaving’
    Van der Pijl wijst in dit verband op de actie van de Nationale Bond tegen Overheidszaken, die Rutte, De Jonge en Van Dissel persoonlijk aansprakelijk wil stellen voor de gevolgen van hun beleid. Hieraan kan iedereen meedoen. ‘Daaraan zie je dat ook anderen zien dat dit een criminele context is, met strafbaar gedrag en dodelijke gevolgen.’
    Van Wolferen reageert dat hij bang is dat er in Nederland geen rechter meer te vinden is die hier een onpartijdig oordeel over zal willen vellen. ‘Wat we nu meemaken wordt onvoldoende begrepen… Wat er nu gebeurt is zelfverminking van onze beschaving. Je hebt dus de ‘doden door schuld’ die gered hadden kunnen worden, nu ook nog. Niet alleen van deze kwaal, maar ook de mensen met hartfalen, kanker en allerlei andere aandoeningen en ziektes die niet worden behandeld. En straks de doden door honger en bankroeten, mensen die zelfmoord plegen. Dat komt allemaal op ons af, en is afschuwelijk.’
    ‘Democratie is afgeschaft, vaccinatie (=genetische manipulatie) wordt verplicht gesteld’
    ‘Wat er ook nog speelt is dat de democratie is afgeschaft,’ zegt Van der Pijl. ‘Het recht om je vrij te bewegen, om een vrije keuze te maken met wie jij verkeert, het recht om te demonstreren en te vergaderen, is allemaal –met instemming van een groot deel van de bevolking- van de agenda gehaald. Ook het Habeas corpus, het exclusieve recht op de beschikking over je eigen lichaam, is op een hellend vlak gekomen, want er wordt openlijk gesproken over het verplicht stellen van een vaccinatie. Terwijl het niet eens een vaccinatie is, maar genetische manipulatie.’
    ‘De huidige campagne is erop gebouwd dat we vasthouden aan de angst, die gehandhaafd moet worden om de dreiging in de lucht te houden, en daarmee de bereidheid van de mensen om zich straks op grote schaal te laten injecteren met een levensgevaarlijk en onvoldoende getest middel.’
    ‘Anderhalve meter bedacht door mensen die geen idee hebben wat een samenleving is’
    ‘De anderhalve meter samenleving doet suggereren dat we… worden geregeerd door mensen die geen idee hebben wat een samenleving eigenlijk is. Een anderhalve meter samenleving is een onbestaanbare contradictio in terminis. Dat kan helemaal niet!’
    Van Wolferen is het daar helemaal mee eens. ‘Ze werken mee aan de verminking van onze beschaving.’ Dat geldt ook voor eigenlijk alle mainstream media, inclusief zijn voormalige werkgever (NRC), die alles wat afwijkt van het officiële voorgeschreven verhaal afdoen als afkomstig van ‘complotdenkers’.
    Volgens een onderzoek van Nieuwsuur zou 15% van de bevolking ‘samenzweringsdenkers’ zijn, omdat ze geloven dat het coronavirus uit een laboratorium afkomstig is. Terwijl het nota bene een gevierde Nobelprijswinnaar was, HIV-ontdekker Luc Montagnier, die dit -ook op grond van zijn eigen onderzoek- heeft bevestigd. Maar hij wordt, net als tal van andere internationale experts, gewoon genegeerd door de Nederlandse media. (Inmiddels beginnen de eerste Westerse media langzaam toe te geven dat het virus vermoedelijk in een lab is geconstrueerd).
    ‘Media zijn opgehouden het volk te informeren, herhalen alleen voorgeschreven verhaal’
    ‘De functie van de media is tegenwoordig niet meer het volk te informeren over de voor hen belangrijke ontwikkelingen, maar te blijven beweren wat het voorgeschreven verhaal beweert,’ vervolgt de oud hoogleraar. ‘Als ze dat niet zouden doen, dan zouden deze journalisten –die niet langer als journalisten hun werk doen- hun baan verliezen. Het is ontzettend belangrijk dat mensen gaan beseffen dat de media zijn opgehouden u te informeren over de belangrijkste dingen.’
    Bedenk daarbij dat de werkgevers van alle kranten in Nederland slechts twee Belgische concerns zijn, die met EU geld worden gefinancierd. De Nederlandse media moeten dus wel de door de EU voorgeschreven propaganda verkondigen.
    Van Wolferen is een kwart eeuw NRC journalist geweest, en won in 1987 de prijs voor de Dagbladjournalistiek. Hij weet dus waar hij het over heeft. ‘Er was ooit een tijd waarin je over heel belangrijke zaken kon schrijven zonder zelfcensuur toe te passen. Ja, er waren natuurlijk zeer gevoelige onderwerpen, maar er kon wel over geschreven worden. De mate van zelfcensuur, het volgen van het officiële verhaal, heeft nu een andere situatie geschapen. Als ik nu op dezelfde wijze met integriteit bij het NRC verslag zou willen doen over deze zaken, zou ik niet mijn baan kunnen houden.’
    Van der Pijl: ‘Maar het gaat niet alleen over feiten die je niet meer mag noemen, maar ook over het in diskrediet brengen van mensen die wel een compleet beeld willen brengen.’ Dat wordt op een ronduit kwaadaardige wijze gedaan door kritische denkers die met steekhoudende argumenten komen in dezelfde belachelijke hoek neer te zetten als bijvoorbeeld ‘flat earthers’, die de idiote theorie aanhangen dat de Aarde geen bol is, maar plat*. (* Let op: wij gaan daarom geen enkele reactie over dit specifieke onderwerp plaatsen – X.)
    Enorme invloed Bill Gates op Nederlandse instanties
    Een van de belangrijke zaken die de Nederlandse media niet (willen) opmerken is de rol en macht van Bill Gates, die bij de WHO en in de pers als een soort staatshoofd wordt behandeld, zelfs als de ‘redder van de mensheid’ wordt gezien. ‘De WHO voert het bijna religieuze geloof van Gates in vaccins uit, waarbij wij, de bevolking, de proefkonijnen zijn,’ zegt Van Wolferen.
    Gates heeft het ‘filantropische kapitalisme’ geperfectioneerd. Door zich als weldoener op te werpen, heeft hij zijn vermogen juist weten te verdubbelen. ‘Wij zijn het doelwit van een geavanceerde wereldwijde psy-op, inclusief de al genoemde angstzaaiende campagne.’
    ‘Niet alleen de WHO is financieel afhankelijk van Gates, maar ook tal van Nederlandse instanties. Om ze allemaal op te noemen zou te lang duren, dus ik noem er enkele: de Radboud Universiteit, het AMC ($ 5 miljoen), Stichting Cordaid, het LUMC, de Stichting European Journalism Center ($ 5,5 miljoen in 2019), het Tuberculose Vaccin Initiatief, het European Center for Development Policy Management, Batavis Biosciences BV ($ 11 miljoen, nog een keer $ 16 miljoen), Universiteit van Wageningen, Endemol, het gaat maar door.’
    ‘Dit is een modern soort staatsgreep’
    Op deze wijze sijpelt Gates’ invloed de Nederlandse maatschappij binnen. ‘En die invloed is voldoende om verzet tegen de voorkeuren van de Gates Foundation te neutraliseren,’ aldus Van der Pijl. ‘Ik denk daarom dat we hier te maken hebben met een soort staatsgreep in de nieuwe, moderne betekenis, dus niet met militairen. Kijk naar de lockdowns, dan zie je dat het internationale systeem als zodanig een versterkte grip op de maatschappij uitoefent. En daar zit die Gates Foundation in, en ook de vaccinfabrikanten zoals Moderna (dat feitelijk van Gates is. Hij heeft het nl. opgezet en is de belangrijkste investeerder.).’
    Al op 24 januari werd in Davos beslist dat Moderna (dus Gates) die functie zou gaan krijgen. Steeds weer zie je dat Gates de scepter zwaait over al die belangrijke instellingen (WHO, CDC, Gavi, Moderna, e.d..). Terwijl honderden miljoenen mensen door de lockdowns en social distancing in een nieuwe Grote Depressie en daardoor werkloosheid en armoede worden gestort, hebben Gates en de vijf andere rijkste mensen ter wereld (o.a. Jeff Bezos, Mark ‘censuur’ Zuckerberg) hier juist tientallen miljarden aan verdiend.
    ‘Censuur is verschrikkelijk effectief; corrupte technocratische tirannie’
    ‘Vooral de censuur is verschrikkelijk effectief. Heel veel twijfelende mensen worden hierdoor meegenomen. We zitten dus in een totalitair achtig iets, het is totalitarisme,’ vindt Van Wolferen. ‘We zitten in (George Orwells) 1984, en de drijfkracht hierachter is kolossaal. Het gaat om meer dan vaccins; het gaat in toekomst om een tattoo met microdeeltjes, die met een vaccin kunnen worden ingespoten (ontwikkeld door het MIT, met geld van Gates), zodat straks alle 7 miljard mensen kunnen worden gevolgd, waar ze zijn, en wat ze aan het doen zijn.’
    ‘Zolang de medische technologie is verbonden aan een heel erg intens corrupt geheel (de farmaceutische industrie), hebben we te maken met een corrupte technocratische tirannie, waar op dit moment geen rem op zit.’
    Van der Pijl: ‘Gates is natuurlijk niet de enige, maar belichaamt het systeem, een economisch stelsel dat zijn uiterste verkoopdatum heeft bereikt. We zitten in een crisis die de crisis van 2008 ver achter zich zal laten. We gaan een verschrikkelijke Depressie tegemoet. Het aantal zelfmoorden neemt nu al enorm toe… De voorbereidingen die werden getroffen voor wat we nu meemaken, zijn levensgroot. We hebben het al eerder gehad over Event 201, een door Gates georganiseerde planningsbijeenkomst voor een grote pandemie (in oktober 2019), die al na de verkiezing van Trump door Fauci was aangekondigd.’
    Tijdens Event 201 werd ook al over het ‘gevaar van een infodemie’, dus van misinformatie gesproken. Europese staatshoofden en regeringsleiders zeggen steeds dat dit ‘gevaarlijk’ is. Minister Ollongren geeft ‘natuurlijk’ weer Rusland de schuld.
    ‘Anderhalve meter is theater, een ritueel om ons tot gehoorzaamheid te dwingen’
    ‘Men maakt nu van de gelegenheid (het coronavirus) gebruik om die staatsgreep door te voeren. Alle staten die geleid worden, zoals bijvoorbeeld de onze, door zwakke, nietszeggende figuren die niet in staat zijn zelfstandig een oordeel te vellen over de ontwikkelingen in de wereld, lopen het trouwst aan de lijn, terwijl populistische leiders zoals Trump en Bolsonaro de laatsten zijn die een beter begrip lijken te hebben van de situatie dan de Ruttes en de De Jonges, die hun absurde, levensbedreigende plannen van een anderhalve meter samenleving eindeloos in de toekomst projecteren.’
    Ook Van Wolferen vindt die anderhalve samenleving ‘theater, een ritueel om gehoorzaamheid te laten zien. Zo van ‘wij kunnen dit bij jullie afdwingen’… ‘Wij kunnen dit jullie aandoen’.’
    Agenda 2030: Iedere wereldburger verplicht gevaccineerd en getrackt
    Een Italiaanse politica eiste onlangs in het parlement de arrestatie van Bill Gates, die volgens haar als vaccincrimineel terecht moet staan vanwege misdaden tegen de menselijkheid. Zij noemde ook het digitale identificatieprogramma ID2020, wat in 2030 (‘Agenda 2030’) compleet moet zijn.
    ‘En daar zit het (verplicht) vaccineren van iedereen bij,’ vult Van der Pijl aan. ’In januari is in de VS een vooraanstaande Amerikaanse onderzoeker gearresteerd, die werkte aan nano transmitters. Dat zijn minuscule zendertjes die niet groter zijn dan een paar micron (en dus in een vaccinatienaald passen). Toen las ik dat ze gebruik willen gaan maken van een injectie met zo’n zendmogelijkheid.’
    Van Wolferen wijst er dan nog op dat de banken bij alle organisaties en ‘events’ van de partij zijn, en een bijzonder grote vinger in de pap hebben.  De laatste maanden worden er biljoenen uit het niets gecreëerd. Tevens komt er een grote reorganisatie van het systeem aan. Daarna zal er alleen nog maar digitaal geld zijn.
    ‘Europese regeringsleiders praten elkaar als primitieve robots na: vaccins, vaccins!’
    ‘Ik zie de Europese regeringsleiders en staatshoofden, en ook Ursula von der Leyen, praten alsof het primitieve robots zijn. Ze zeggen precies hetzelfde, alsof ze gevoed worden door dezelfde tape: ‘vaccins, vaccins, vaccins!’. Dit is een technocratische tirannie van heb ik jou daar. Rutte, het RIVM en het OMT doen het natuurlijk ook.’
    ‘De regering Rutte moet eind april al hebben geweten dat het niet nodig was om door te gaan, maar dat zou gezichtsverlies hebben betekend. Ze moeten gelijk krijgen, dus we krijgen nieuwe propaganda. Zo komt er bijvoorbeeld een ‘wetenschappelijk test’ om te kunnen zeggen dat HDQ niet werkt.’ En hoe doen ze dat? Door het cruciale zink in deze therapie opzettelijk weg te laten, en dan werkt het inderdaad niet. ‘Dit is puur bedrog,’ zegt Van der Pijl.
    ‘We leven in een bijzonder kritieke situatie. Welke krachten verzetten zich nog tegen deze totalitaire situatie, tegen deze staatsgreep?’ Van Wolferen: ‘Voor schrijvers en ‘intellectuelen’ heb ik niet veel hoop, maar er moeten toch vooraanstaande medici zijn die durven zeggen dat dit niet klopt?’
    ‘Onze samenleving is tot een STERFHUIS gemaakt’
    Van der Pijl: ‘Diverse artsen en ook hoogleraren hebben zich inmiddels uitgesproken dat het middel erger is dan de kwaal. Dat zijn vaak artsen die zich bezighouden met longziekten, hartkwalen en kanker, en die zien dat hun tak van wetenschap geofferd wordt aan de Covid hysterie en de angstcultuur. Maar dat is iets anders dan het keren van die politieke lawine van angst veroorzakende uitspraken, zoals het steeds maar herhalen van het idee van de tweede golf. Dat is allemaal bedoeld om die bereidheid tot vaccinaties vast te houden.’
    ‘Behalve onze regeringsleiders hebben helaas ook maar weinig parlementariërs laten zien dat ze karakter, ruggengraat en kennis van zaken hebben. Ook aan de media heb je niets, want die werken voor twee Belgische concerns, dus voor de overheid. Het parlement heeft zich monddood laten maken, en de maatschappij laat zich gek maken met de anderhalve meter samenleving, wat helemaal geen samenleving is, maar een STERFHUIS, waarin onze cultuur ten grave wordt gedragen.’

Het volledige interview:

Xander

Unknown zei

Mooi overzicht. Ik denk dat tegen dit soort ellende, massaal tegenwicht moet komen.

Wijnand F zei

Je mag demonstreren, maar met je rug tegen de muur. En alleen als je geld hebt, dan is die vrijheid niet duur.

Unknown, ik ben bang van niet, de mensen zijn intussen zo gehersenspoeld dat een normale discussie ondanks de aangedragen feiten, niet meer mogelijk is.
    Gisteren werd weer verteld door een paar kennissen hoe kwalijk de premier van Brazilië gefaald heeft vanwege het grote aantal Corona slachtoffers. Het was een tiran een schoft en ga zo maar door. Toen ik inbracht dat er 38.000 mensen zijn gestorven aan het virus op een bevolking van 215.000 miljoen (1 op 5657) en in Nederland 6000 slachtoffers op een bevolking van 17.000.000(1 op 3000 afgerond) was het niet waar ondanks dat ik ze verwees naar de site van RTL. Bolsonaro bleef een schoft en Rutte was geweldig.
    Ook Trump was een idioot en een racist.

Iedereen wordt/is het strontbeu aan het worden. Van daaruit verspreid deze onvrede zich naar allerlei instanties/overheden die op den duur ook niet meer vertrouwd worden. Oorzaak en gevolg. Mensen worden wakker!!!

Idd

Unknown zei

Wat ik persoonlijk graag zou zien is dat deze mense met deze kennis stappen ondernemen om dan ook daadwerkelijk iets aan deze situatie te doen, want weten is 1 ding maar als je er niks mee doet maakt het je in mijn ogen mee verantwoordelijk voor die 6000 doden die nu al te betreuren zijn. Ik ben gewoon een huisvrouw en moeder en heb niet de mogelijkheden nog de kennis, maar ik zou als ik die wel had graag inzetten tegen deze corrupte bende die onze regering heet. Er moet iets gedaan worden en mense met zoveel kennis en wijsheid zijn in staat om samen stappen te zetten en iets te ondernemen, ik wou dat ik het kon, maar helaas daarom doe ik een beroep op deze mensen van dit artikel om daadwerkelijk en krachtig op te treden tegen deze misstanden.
    Dankjewel C de Jong

Om het verhaal verder te kunnen analyseren is het beslist noodzakelijk dat overal de namen van personen worden genoemd. Als ik lees van (o.a.) 'een Amerikaanse wetenschapper' of 'een Italiaanse politica' dan denk ik onwillekeurig aan HOAX-en of nepnieuws en is de interesse weg ...

Het is niet meer te ontkennen dat er een vooropgezet plan uitgevoerd wordt met covid19 als gereedschap. Een gereedschap om alle vrijheden en rechten van mensen af te nemen, en doelbewust het midden- en kleinbedrijf om zeep te helpen. Met behulp van de eigenaren van de mean stream media wordt de massa in angst gedompeld. Degene die meewerken aan deze staatsgreep, geweten- en zielloze misdadigers zoals Mark Rutte (VVD) en Hugo de Jonge (CDA), dienen veroordeeld te worden voor hun misdaden om van Nederland een dictatuur te maken. Zij werken willens en wetens mee aan het vormen van een nieuwe wereldorde, die soortelijke uitgangspunten als nazi Duitsland heeft, alleen in een nog verschrikkelijker vorm.

Inderdaad niet meer te ontkennen, triest dat zo weinig in staat zijn om achter het nieuws te kijken. Geeft heel veel frustratie, ook in directe omgeving. Word tijd dat meer mensen met invloed hier tegen optreden.Zij worden tenslotte ook slachtoffer van dit totalitaire systeem.

Jutta Keller zei

En dan zelf anoniem willen blijven? Bijzonder...
    De reden van diverse deurknop moorden is klokkeluider zijn.
    Nederland moet opstaan, massaal. Als enkeling is het roepende in de woestijn. Viruswaanzin heeft al diverse pogingen gedaan, een rechter gewraakt, maar ondanks alle bewijzen is het ze nog steeds niet gelukt.

funnymeami zei

Is het echt zo dat we met de rug tegen de muur staan? Ik vraag me dat sterk af. Er is zeker een weg om de boel om te zetten, we hebben resources nodig en mankracht. Wij kunnen dit samen doen.

funnymeami zei

Wij kunnen de boel omdraaien, help mij om mensen en resources te vinden. Niemand moet met zijn rug tegen de muur staan en niemand moet onnodig in angst leven voor Corona.