Een nieuwe overledene door corona in regio Alkmaar

• zondag 17 mei 2020
  • In heel Noord-Holland Noord zijn geen nieuwe meldingen geweest van mensen die positief zijn getest op het coronavirus. Wel zijn er in het gebied twee overledenen te betreuren, van wie één uit de gemeente Alkmaar.

Dit blijkt uit de actuele cijfers van het RIVM (Rijksinistituut voor Volksgezondheid en Milieu) van zondagmiddag. Behalve in Alkmaar heeft het virus een leven geëist in Den Helder. Zaterdag werd één sterfgeval door corona gemeld: dit ging om een inwoner van Texel.
    Tot dusver zijn in Noord-Holland Noord 122 mensen aan het virus overleden. Het aantal besmette personen staat op 1117, dit zijn er acht meer dan afgelopen vrijdag. Het aantal ziekenhuisopnames is niet toegenomen.
    Noordhollands Dagblad