Mijn idee over de ‘rechtvaardige’ nieuwe wereld

• woensdag 15 april 2020
  • Via waarheid kunnen burgers wereldwijd wel eens gaan inzien hoe zij worden gebruikt, belazerd, bedreigd, bespeeld .........15-4-2020

Mijn idee over de ‘rechtvaardige’ nieuwe wereld

Screenshot_70
    (Door: “bozeoudeman”)
    De toestand in Europa, met name in Nederland: discriminatie en bangmakerij volop! De idioten die zich links noemen in samenwerking met dwazen die beweren liberaal en christelijk te zijn, gaan met z’n allen vol op hun Stalinistisch orgel om de maatschappij zoals we die we nu nog kennen, te vernietigen. Vele tienduizenden bandieten met diepe zakken doen zich tegoed aan subsidies die volop via de EU te verkrijgen zijn indien men maar een stichting vormt met de juiste opzet die tot de vernietiging van Europa leidt.
    Stichtingen met namen als ‘Help de vluchteling’, ‘Geen mens is illegaal’, ‘Migranten eerst’, ‘Migratie is een mensenrecht’, ‘Kill de boer’, ‘Weg met blank’, ‘Wit deugt niet’ komen op als onkruid waar niet meer tegen te wieden valt.
    Vooral omdat de EU forse subsidies uitrekt en nog meer in het vooruitzicht stelt en landelijke politici alles vanuit die EU zonder enige terughoudendheid bewieroken. Politieke bandieten, waar bijna alle partijen vol mee zitten, zijn te vergelijken met roofridders uit eerdere tijden. “Rechts deugt niet, rechts wil u knechten!”, schreeuwen stemmen in diverse parlementen van nota bene die politici die er niet voor schromen om burgerrechten met voeten te treden en vrijheden als vrijheid van meningsuiting gewoon met één pennenstreek af te schaffen.
    Men gaat nu nog verder door zelfs ook hun burgers verplicht op te hokken als pluimvee en het leeuwendeel, bang gemaakt met een wellicht deels imaginaire ziekte, laat zich vrijwillig in zijn hokken opsluiten: want, corona!
    De pers doet niets anders dan op Goebbels waardige wijze de ‘fabel’ verder op te blazen tot nachtmerrie. Iedere dag staat corona in de krant, van voorpagina tot aan de advertenties, en komt corona als diva op het scherm waar vele ‘betrouwbare’ smoeltjes vertellen hoe erg het vandaag weer is geweest, hoeveel doden er zijn gevallen.
    Nu hoor ik ironisch genoeg geen Arnon Grunberg of Peter R. de Vries met verve stellen dat er in het verkeer ook heel veel dodelijke slachtoffers vallen en dat er met soortgelijke griep epidemieën in het verleden, en wat te denken van hittegolven in met name Zuid-Europa en Azië, vaak ook vele dodelijke slachtoffers per dag vallen te betreuren.
    Maar komt zo´n mededeling de mediabazen van Arnon Grunberg en Peter R. de Vries wel uit, want het nieuws objectief houden levert hen niet op waar zij op uit zijn en het verkoopt ook niet. Zoals waarheden al die mislukte ceremoniemeesters in de politiek ook niet uitkomen. Sensatie scoort!
    Door de waarheid vallen de Macronnen, de Merkels, de Ruttes, de Timmermansen vol door de mand als de lege eierdoppen die zij zijn. De waarheid boezemt bovendien te weinig angst in, zodat niemand, zoals nu, bij voorbaat en volkomen vrijwillig min of meer zichzelf al kist. Via waarheid kunnen burgers wereldwijd wel eens gaan inzien hoe zij worden gebruikt, belazerd, bedreigd, bespeeld en straks via de Bill Gates chip ook nog tot slaaf gemaakt door en voor een internationale samenzwering van multimiljardairs die de burgerij niets goeds zal brengen.
    Maar helaas rolt de machinerie verder zoals in de blauwdruk is bedacht. Grote delen van de bevolking denken dat politici het goed met hen voorhebben en volgen braaf de fluitspelers naar het slachthuis, terwijl andere delen dit doen, omdat zij denken dat zij er voordeel van hebben. Tja?!
    Door:
    “bozeoudeman”