Global Cooling: Op Noordelijk Halfrond ligt 300 gigaton meer sneeuw dan gemiddeld

• donderdag 5 maart 2020
  • VN klimaatrapport: Akkoord van Parijs heeft geen enkele zin om ‘planeet te redden’

Groene lijn: de aan de wereld gepresenteerde, opzettelijk vervalste data, om ‘opwarming’ te bewijzen. Paarse lijn: de ongemanipuleerde satellietgegevens, met de èchte trend tussen 1998 en 2016: AFKOELING.
    ———————————————————————————————————————————–
    ‘Extreem zeldzame’ kou in zomers Brazilië – Zeldzame zomersneeuw in Australië – Skiresort blijkt te liegen over ‘modder’, of het moet koude witte poedermodder zijn… – VN klimaatrapport: Akkoord van Parijs heeft geen enkele zin om ‘planeet te redden’
    ————————————————————————————————————————————
    Terwijl de mainstream media dagelijks nieuwe klimaathoax verzinsels de wereld in blijven slingeren, om ervoor te zorgen dat u zonder verzet de stapsgewijze afbraak van uw welvaart, vrijheid en energiezekerheid blijft slikken, bewijzen de harde feiten keer op keer op het tegendeel, namelijk dat het niet warmer wordt, maar kouder. Zo ligt er op het Noordelijk Halfrond op dit moment 300 gigaton méér sneeuw dan het gemiddelde in de periode 1982-2012. Dat we in Nederland weer een zachte winter hebben, is daarom niets anders dan puur toeval. We zijn immers niets meer dan een klein vlekje op de wereldkaart.
    Klimaatpropaganda organen zoals het KNMI zullen u niet berichten over de data van het Finse Meteorologische Instituut, waaruit blijkt dat de totale sneeuwmassa op het Noordelijke Halfrond consistent boven het 30 jarige gemiddelde ligt, en zelfs sneller groeit dan normaal. Op 2 maart lag er maar liefst zo’n 300 gigaton méér sneeuw dan het gemiddelde in de periode 1982-2012. Op Groenland, recent nog aangehaald als zogenaamd ‘bewijs’ voor het CO2/opwarmingsverzinsel, is ook de ijskap met 5 gigaton gegroeid. In november kwam er op één dag zelfs 10 gigaton bij. (1)
    Zomer in Australië en Brazilië: zeldzame sneeuw en kou
    De Australische ‘Grote Zonne Minimum’ zomer gaat gepaard gaat met extreme weersschommelingen zoals aan de ene kant hitte/droogte met bosbranden en zandstormen, en aan de andere kant extreme kou. Dit is een historisch bewezen normaal patroon zodra Global Cooling inzet als gevolg van de verminderde zonneactiviteit. Net voor het einde van de zomer op 29 februari werden delen van Tasmanië op 26 februari onder een zeldzame laag sneeuw bedekt. (2)
    In Brazilië is het ook zomer, al deden record lage temperaturen van 0,9 tot 2 graden Celsius bij Sao Jaquim anders vermoeden. De heuvels waren zelfs bedekt met rijp. Het was al de tweede extreme koudegolf die Brazilië in februari trof. (3)
    Ski resort klaagt over koude, witte poedermodder
    Een Brits skiresort in het onder wintersporters populaire Cairngorms National Park bracht onlangs een huilverhaal naar buiten dat er door de opwarming van het klimaat niet genoeg sneeuw meer valt, en daarom permanent zijn deuren moet sluiten. ‘We hebben dit jaar alleen nog maar modder,’ verklaarde eigenaar Alan Stewart, die ooit de infame klimaatalarmist Sr. David Attenborough te gast had.
    Webcam screenshots van de afgelopen dagen laten zien dat de ‘modder’ er verdacht koud, wit en poederig uitziet, en daar klaarblijkelijk prima op geskied kan worden:
    Ook de statistieken wijzen uit dat er niets bijzonders aan de hand is met het winterseizoen. (4)
    VN geeft zelf toe dat Klimaatverdrag Parijs NIETS doet om planeet te ‘redden’
    Investor’s Business Daily haalde op 11 februari een nieuw VN klimaatrapport aan, waaruit blijkt dat het Klimaatakkoord van Parijs, zelfs als het 100% wordt uitgevoerd, helemaal niets zal doen om ‘de planeet te redden’, en daarom nauwelijks meer was dan één groot misleidend toneelspel.
    De VN roept daarom heel voorspelbaar op tot nóg meer rigoureuze maatregelen en nóg meer geld. Maar zelfs dan zal de temperatuur volgens de klimaathoaxclub in 2100 met 3 graden zijn gestegen (omdat buiten Europa zich niemand iets van de Parijse onzinafspraken aantrekt, en de energieproductie uit kolen juist met 42% gaat stijgen). Bewijs voor die 3 graden stijging? NUL komma NUL. Het is enkel bangmakerij, bedoeld om zoveel mogelijk geld het uit het Westen weg te zuigen, zodat er een wereldwijde Marxistische klimaatdictatuur kan worden opgericht.
    Laten we het daarom gewoon noemen wat dit is: puur bedrog, waar onze regering niet alleen zijn handtekening onder heeft gezet, maar ook nog eens via een monstrueus kostbaar linksradicaal Nationaal Klimaatakkoord, waarmee stap voor stap uw huidige welvaart, vrijheid en energiezekerheid wordt afgebroken, dwingend aan de samenleving aan het opleggen is. (5)

Xander

Dekker zei

Maar de EU, ditmaal onder leiding van een psychisch gestoord Zweeds meisje dat week in week uit spijbelt en misbruikt wordt door haar ouders en de veel verdieners, haalt de schouders op over dit soort rapporten en gaat geholpen door Timmermans(Partij van de "Arbeid"???)gewoon verder met de afbraak van de landen binnen de EU.

Johann zei

Ik heb in mijn lange leven nog nooit zo'n groot applaus voor een geprogrameerd autistisch kind gezien als in Brussel.Je moet toch helemaal van de pot gerukt zijn om voor zo'n, door ouders "misbruikt", kind te gaan klappen. Altijd al gedacht dat leden van het EU parlement een beetje vreemd zijn.