China doet niet mee met Europese CO2 hoax, bouwt 121 nieuwe kolencentrales

• woensdag 27 november 2019
  • China heeft het dan weliswaar ondertekend, maar trekt zich in de praktijk –terecht- helemaal niets aan van het klimaat-onzinakkoord van Parijs.

26-11-2019
    ________________________________________________
    Achtergrond van Greta Thunberg onthuld: geen ‘spontaan’ protest, maar al haar hele leven lang zorgvuldig voorbereid – Overgrootvader blijkt bedenker te zijn van het broeikaseffect
    ———————————————————————————
    China heeft het dan weliswaar ondertekend, maar trekt zich in de praktijk –terecht- helemaal niets aan van het klimaat-onzinakkoord van Parijs. In het land, dat in drie dagen meer CO2 uitstoot als Nederland in een heel jaar, staan al met afstand de meeste kolencentrales (987), en zijn er nog eens 121 in aanbouw. Die gaan net zoveel energie leveren als alle kolencentrales in de EU (149), die juist allemaal moeten worden gesloten. Klimaathysterica annex beschermheilige Greta Thunberg zal wel exploderen van woede – hoewel? Tijdens haar vele haattirades noemde ze China zelfs niet één keer. Waarom moet alleen het Westen economisch en maatschappelijk zelfmoord plegen voor een niet-bestaand klimaatprobleem?
    Het blijft bizar dat de mentaal zieke Greta wel landen zoals Duitsland, Frankrijk, Brazilië, Argentinië en Turkije ervan beschuldigde haar kinderrechten en haar toekomst te hebben ‘verwoest’ door (het broodnodige natuurlijke gas) CO2 uit te stoten, maar de met afstand grootste veroorzaker, China, ‘vergat’. De Franse president Macron reageerde niet voor niets bijzonder geïrriteerd op haar absurde, aan krankzinnigheid grenzende optreden in de VN.
    ‘Energie uit kolen zal blijven groeien’
    In China zijn al 987 kolencentrales operationeel, en zijn er nog eens 121 in aanbouw. Daarmee voegt het land maar liefst 148 GW aan vermogen toe, net zoveel als alle huidige 149 kolencentrales in de EU kunnen leveren. De (overigens alleen op papier bestaande, maar in realiteit onmeetbare) CO2 ‘besparing’ die in andere landen zoals Nederland wordt bereikt, wordt daarmee onmiddellijk teniet gedaan.
    In 2016 voerde China vanwege zorgen om vervuiling en overcapaciteit nog een korte bouwstop in, maar die werd al snel weer ingetrokken om de afnemende economische groei weer aan te jagen. Het afgelopen jaar groeide de vraag naar elektriciteit met 8,5%. Het elektriciteitsnet kan de energie van al die nieuwe centrales overigens (nog) niet verwerken.
    ‘Wat er nu alleen al in China wordt gebouwd verandert het begin van de afname van kolen in de blijvende groei van kolen,’ gaf Ted Nace, hoofd van de Global Energy Monitor, als commentaar. Daarmee veegt China volgens hem in één keer alle wereldwijde inspanningen om de uitstoot van CO2 te verminderen van tafel.
    Trump weigert om zoals EU economisch zelfmoord te plegen
    President Trump trok de VS mede hierom terug uit het Klimaatakkoord van Parijs. Trump baseerde zich daarvoor ook op duizenden onafhankelijke wetenschappelijke onderzoeken die aantonen dat de antropogene klimaatopwarming door CO2 een grote hoax is, die enkel werd bedacht om de welvaart in het Westen af te breken en te ‘herverdelen’. In tegenstelling tot de EU en Nederland weigert Trump economisch en maatschappelijk zelfmoord te plegen. (1)
    Een CO2 vrije wereld is alleen al met het huidige energie verbruik volstrekt onmogelijk. Er zouden vanaf nu iedere week 10 nieuwe kerncentrales of 10.500 windmolens in gebruik moeten worden genomen om in 2050 ‘fossiele energie’ te kunnen vervangen. Het streven van Nederland en de EU om al in of vanaf 2030 ‘fossielvrij’ te worden is dan ook een glasharde leugen, omdat dit alleen mogelijk is als onze economie, welvaart en samenleving tot op de grond toe worden afgebroken. En zelfs dàn heeft die massale zelfmoord geen enkele zin, omdat China, de VS en andere industrielanden weigeren eraan mee te doen.
    Greta Thunberg niet ‘spontaan’, overgrootvader bedacht broeikaseffect
    Dat promoten lijkt echter exact de reden te zijn waarom Greta Thunberg al haar hele leven lang werd voorbereid voor het spelen van haar huidige rol als mascotte/messias/godin/ van de Europese linksgroenliberale afbraakelite. Vrijdenker, researcher en auteur Martin Vrijland ontdekte namelijk dat Greta’s overgrootvader de bedenker van het broeikaseffect en bevolkingsreductie via eugenetica is.
    Vrijland: ‘Als Greta Thunberg dus zo hoog van de toren blaast dat we meer naar de wetenschap moeten luisteren aangaande de opwarming van de aarde door CO2, dan blijkt nu dus dat die theorie rechtstreeks van haar (zeer vermoedelijk) overgrootvader lijkt te komen, en dat diezelfde overgrootvader een oplichter was die zichzelf en zijn vriendjes Nobelprijzen toebedeelde. Dat is veelzeggend over de wijzen waarop vele wetenschappers heden ten dage opzij geschoven worden als ze kritiek hebben op de officiële lezing van de opwarming van de aarde als gevolg van CO2.’ (2)
    Afbraak Nederlandse welvaart om verzet tegen NWO te breken
    Dat het reduceren van CO2 uitstoot niets meer dan een drogreden is blijkt verder uit het feit dat de kolencentrales in Nederland moeten omschakelen op biomassa (= gekapte, CO2 opnemende bossen!), waardoor deze nu zeer schone centrales 95% meer CO2 zullen uitstoten. Hoe absurd kunnen ze het nog maken?
    Dit is het zoveelste bewijs dat het ook de Nederlandse gevestigde orde in werkelijkheid helemaal niet gaat om het klimaat, maar om totale controle over een bevolking wier welvaart en vrijheid opzettelijk wordt afgebroken, zodat ieder verzet tegen de in wording zijnde neocommunistische EU/VN-Nieuwe Wereld Orde dictatuur definitief wordt gebroken.

Xander