Europese Commissie verklaart Marrakesh immigratiepact toch voor bindend

• vrijdag 22 maart 2019
  • Categorie: , ,
  • De Nederlandse burgers blijken plat gezegd opnieuw belazerd te zijn door de pro-Brusselse politieke partijen en media.
    22-3-2019

Op onafhankelijke blogs en sites zoals deze werd meteen gewaarschuwd dat het VN Migratiepact van Marrakesh- in tegenstelling tot wat alom werd beweerd- wel degelijk bindend is. De massamedia schreeuwden vervolgens gezamenlijk ‘nepnieuws!’, want de regering Rutte liet een speciale verklaring in het pact opnemen dat ondertekening geen juridische rechten voor migranten betekende. En nu blijkt dit er door de zich almachtig wanende Europese Commissie tòch te worden doorgedrukt.

De Oostenrijkste minister van BuZa Karin Kneissl reageerde ‘met verbazing’ op een rapport van de juridische dienst van de Europese Commissie, dat op 1 februari werd gepubliceerd. In het stuk werd namelijk gezegd dat delen van het migratiepact wel degelijk bindend kunnen worden verklaard.

De voorstanders van het pact, aangevoerd door bijna de hele gevestigde Europese politiek, bleven eind vorig jaar en in januari maar herhalen dat ‘Marrakesh’ niet bindend is, en dat degenen die anders beweerden ‘complottheorieën’ verspreidden. Toch werd het verdrag door maar liefst negen EU-landen, waaronder Oostenrijk en Hongarije, niet ondertekend.

Soft law: pact tòch bindend via Europese wetgeving

De Oostenrijkse kanselier Sebastian Kurz legde destijds uit dat zijn land deze handtekening weigerde omdat er in pact geen onderscheid wordt gemaakt tussen vluchtelingen en economische asielzoekers en migranten. Met andere woorden: dat iedereen die maar wil naar Europa mag komen.

Verleden week beschuldigde de Hongaarse minister van BuZa Peter Sczijártó de Europese Commissie er op basis van een ‘geheim document’ van dat het migratiepact volgens de genoemde juridische dienst verplichtend is voor àlle lidstaten, ook degenen die niet hebben ondertekend. EU-parlementslid voor het Vlaams Belang Gerolf Annemans bevestigde dit (2).

Wij legden al eerder uit dat het pact weliswaar ‘niet bindend’ is omdat Nederland het heeft ondertekend, maar wèl bindend omdat Nederland EU-lid is en de EU-wetten –met medewerking en medeweten van Den Haag- boven de onze worden gesteld. Dit gebeurt via ‘soft law’, een beproefd recept van de EU om ‘vrijblijvende’ verdragen via het veelgebruikte achterdeurtje van de Europese rechtsbanken alsnog dwingend aan de lidstaten op te leggen.

‘Smerige trucjes van Europese Commissie’

Collega Europarlementariër Harald Vilimsky, lid van de Oostenrijkse vrijheidspartij FPÖ, reageerde in een persverklaring dat EC-president Jean-Claude Juncker zelf heeft gezegd dat landen die het migratiepact willen verlaten ‘het niet hebben gelezen.’ Vilimsky interpreteerde dit als een ernstige bedreiging:

‘De Commissie lijkt te proberen dit pact met smerige trucjes de lidstaten in hun maag te splitsen. Deze handelwijze is onacceptabel en moet worden afgewezen. Het laat zien hoe belangrijk een duidelijk signaal aan de EU-centralisten bij de Europese Verkiezingen (op 23 mei) is.’

Umvolkung muss sein

Het Marrakesh immigratiepact, dat de door de VN en EU gewenste islamitische ‘Umvolkung’ van Europa al binnen enkele jaren tot een onomkeerbaar feit moet maken, is één van de belangrijkste redenen waarom veel mensen afgelopen woensdag op het Forum voor Democratie hebben gestemd. Leider Thierry Baudet is net als PVV leider Geert Wilders van meet af aan een felle tegenstander van ‘Marrakesh’ geweest. Hun gelijk is nu andermaal bewezen.

Laat op 23 mei weten wat u hiervan vindt

De Nederlandse kiezer kan deze zoveelste schaamteloze inbreuk op onze democratie en zelfbeschikkingsrecht door de EU, en de glasharde leugens die er door de Nederlandse politiek en media over werden en worden verspreid, mooi op 23 meenemen naar het stemhokje, en de heren in Den Haag en Brussel opnieuw laten weten dat wij het uitleveren van de toekomst van ons land aan een extreemlinkse groep globalisten niet langer over onze kant laten gaan, en weer leiders willen die de wensen en belangen van ons volk respecteren en voorop stellen.

En anders moeten we misschien inderdaad naar het uiterste redmiddel grijpen, om met Thierry Baudet te roepen: ‘NEXIT!’

Xander