Wat moeten we weten van de nieuwe burgemeester van Hollands Kroon?

• zaterdag 2 februari 2019
  • Hollands Kroon - Wisseling van de wacht in Hollands Kroon: na ruim zes jaar met Jaap Nawijn als burgemeester is de beurt aan Rian van Dam.
    Hedzer Faber 2-2-2019
    Maar wie is deze vrouw? Lezers van deze krant kunnen de nieuwe burgemeester het hemd van het lijf vragen.
    Wat moeten we weten van de nieuwe burgemeester?
    Stuur uw vraag of vragen naar de redactie via redactie.sc@nhd.nl o.v.v. ’vragen aan Rian van Dam’. Vermeld ook uw naam, leeftijd, woonplaats, telefoonnummer en of u zelf bij het interview aanwezig wilt zijn. Dat vindt donderdagmiddag plaats in Kolhorn.
    De redactie selecteert de vragen voor het interview en nodigt een select aantal lezers mee te gaan om Van Dam te bevragen. Zij krijgen maandag bericht.

Noordhollands Dagblad

Sam Kooy zei

Een van de vragen zou kunnen zijn: "Hoe gaat ú, in tegenstelling tot Jaap Nawijn, om met de burgers van Hollandskroon ? ". Maar ik mag niet aangezien ik geen Hollandskroner ben.

Sam Kooy zei

Er aan toevoegend: dat mijn lieve vrouw sedert juli 2018 wél op het kerkhof in Nieuwe Niedorp ligt binnen diezelfde gemeente Hollandskroon die de naam van 'gemeente', de inwoners vertegenwoordigende, op geen enkele wijze meer waard is. Oorzaak: Nawijn en zijn vriendje's. Maar hoop doet leven !

Mijn vraag is: waarom gaat u deze post bekleden? U bent toch niet gekozen!

STEM ZE WEG! De boven ons gestelden.

Zolang uit de politieke vriendinnen en vrienden carrousel mensen als burger-meester de touwtjes in handen hebben zal de achteruitgang voor de inwoners gestaag verder gaan. Het totalitaire regime dat ons land bezet heeft kent geen genade met eerlijke, integere, zich voor de samenleving inzettende, hetero, geen satanistische pedofiel zijnde, mensen. Die wordt het "leven" op alle mogelijke wijzen zo zuur mogelijk gemaakt. Een vraag aan deze mevrouw: werkt u voor de mensen in Hollands Kroon, of voor de corruptie?

De redactie selecteert de vragen voor het interview.
    Waarom een selectie?

Het Noord Hollands Dagblad! Leest iemand dat nog met z, n leugens?