Afscheid burgemeester Nawijn

• donderdag 24 januari 2019
  • Hollands Kroon - Woensdag 6 februari afscheid Burgemeester Nawijn

Afscheid burgemeester Nawijn

"Met een goed gevoel kijk ik terug op mijn periode als burgemeester in Hollands Kroon, waarin ik het voorrecht had velen van u te mogen ontmoeten en heb leren kennen. Ik heb dat altijd zeer gewaardeerd en dank u daar hartelijk voor."

Woensdag 6 februari

Op woensdag 6 februari neemt burgemeester Jaap Nawijn afscheid van Hollands Kroon. Na zes-en-een-half jaar burgemeester te zijn geweest, draagt hij de ambtsketen tijdens een buitengewone raadsvergadering over aan loco-burgemeester Mary van Gent.

Foto van burgemeester Jaap Nawijn

U bent van harte welkom

Aansluitend op de buitengewone raadsvergadering is er voor inwoners en andere belangstellenden de mogelijkheid om burgemeester Nawijn de hand te schudden. Dat kan van 17.30 uur tot 19.00 uur in MFA De Ontmoeting aan de Verwachting 1 in Anna Paulowna.

Hollands Kroon

Zouden er nog mensen zijn die deze man de hand willen schudden?

Ja hoor, anoniem 1. Het is toch fijn dat hij weggaat?

Theo Moras zei

Ik ga op zoek naar een HELE grote pluim, die heeft hij zeker verdiend nu hij Hollands Kroon vrijwillig verlaat.

Vrijwillig? Hij gaat met pensioen, net als Peter Vlaming.

Th Moras (Criticaster Hollands Kroon) zei

"U bent van harte welkom"

De vergadering is echter alleen voor de genodigden openbaar.
    Degene die geen uitnodiging hebben ontvangen, zijn evenwel van harte welkom om de receptie te bezoeken en Dhr. Nawijn de hand te schudden.
    Mijn vragen zijn welleswaar voldoende beantwoord maar vind dit een rare zo-niet vreemde gewaarwording.
    Ik heb hier dan ook zo mijn bedenkingen over, en zal uit principe dan ook geen gebruik maken van de uitnodiging om alleen de receptie te bezoeken om Dhr. Nawijn de hand te schudden.

"U bent dus van harte welkom" mits..........

Ja, het blijft tuig he?

Een circus van genodigde parasieten is uitgenodigd. Leven zelf op kosten van mensen die werken, de parasieten kliek gaat van feestje naar feestje.