Twee hoogleraren doen dringende oproep

• zaterdag 20 oktober 2018
  • Categorie: , ,
  • Als mensen dit wisten over het onzinnige Klimaatakkoord, dan zou er een revolutie uitbreken.

De klimaatbeweging stelt dat de door de mens gemaakte CO2 voor opwarming van de aarde zorgt, maar klimaatverandering is van alle tijden en de mens heeft daar bitter weinig invloed op, stellen emeritus hoogleraren Guus Berkhout en Dick Thoenes.
    Ondertussen probeert de overheid op basis van misleidende informatie de burger tot verkeerde en verspillende maatregelen te dwingen, zeggen zij.
    We maken van de aarde een vuilnisbelt en zijn bezig om de natuurlijke hulpbronnen versneld uit te putten.
    Heilige graal
    Daar zou alle aandacht van overheden naartoe moeten gaan, maar de werkelijkheid is anders, schrijft het tweetal.
    “Vooral Nederland zit gevangen in het web van een ondeugdelijk Klimaatakkoord waarin CO2-reductie de heilige graal is,” klinkt het.
    “We denken het klimaat op aarde naar onze hand te kunnen zetten, maar zijn niet eens in staat de Oostvaardersplassen duurzaam in te richten,” voegen ze toe.
    Totaal ander beeld
    Hoewel het de klimaatbeweging gelukt is politici ervan te overtuigen dat klimaatverandering wordt veroorzaakt door antropogene CO2, laten metingen en feiten uit het geologische archief een totaal ander beeld zien.
    Er zijn steeds meer harde aanwijzingen dat niet de mens maar de natuur het klimaat op aarde regelt, met de zon in de hoofdrol.
    We zien dat modelvoorspellingen grote afwijkingen vertonen met de metingen.
    Onmisbare grondstof
    De hoogleraren merken op dat CO2 een onmisbare grondstof is voor alle op het land en in het water levende flora.
    Dat terwijl er een heuse oorlog tegen CO2 wordt gevoerd. “Als de bevolking te weten komt hoe gigantisch de verspilling gaat worden bij de uitvoering van het onzinnige Klimaatakkoord, dan zal onder de middenklasse een revolutie uitbreken,” stellen ze.
    Rammelt
    Ze doen tot slot een dringende oproep aan minister Wiebes: stop met de uitvoering van het Klimaatakkoord, want het rammelt aan alle kanten.
    CO2 is van vitaal belang in de kringloop van het leven, benadrukken Berkhout en Thoenes.
    [Elsevier]

NineForNews.nl

Eerst Groen(s)links verbieden.
    Als je weet welke domme koeien op Groen(s)links stemmen vraag je jezelf af: zijn deze mensen wel naar school geweest of nemen ze alles maar aan van iemand als Jessias Klaver!?
    Discussie is meestal niet nodig; ze vinden je bij voorbaat een aanrander van de natuur.

weet je nog van All Gore in 1996 met zijn "wijsheid" wat uitmondde op een gigantische miskleun. Zo nu ook de drammerigheid van Nijpels en Samsom. Gigantische kosten die de gemeenschap niet kan betalen. We komen weer in volledige armoe.

Er zijn mensen waaronder Al Gore, die schatrijk zijn geworden van het CO2 verhaal en de domme massa gelooft het ook nog.
    We horen ook steeds meer over de verschrikkelijke uitwerking van fijnstof. De klagers hebben niet in de gaten dat 1 vulkaanuitbarsting een veelvoud van fijnstof uitbraakt dan alle mensen op de wereld veroorzaken. Het is maar net wat en wie je wilt geloven, dat geldt vooral voor de mensen die niet kunnen of willen nadenken.