Port of Den Helder vraagt 7 miljoen van gemeente

• maandag 14 mei 2018
  • Den Helder - Havenbedrijf Port of Den Helder klopt voor een bedrag van zeven miljoen euro aan bij de gemeente Den Helder.
    Arie Booy 14-5-2018
    ,,De bedragen zijn al aangekondigd op 7 maart”, vertelt wethouder Edwin Krijns. ,,Het onderwerp staat dinsdagochtend op de agenda in het college. Daarna sturen we de presentatie naar de raad.”
    In maart werd bekend dat er onder meer dringend onderhoud aan kades nodig is en dat daar dit jaar vier miljoen en volgend jaar nog eens zo’n bedrag voor nodig is. De gemeenteraad staat kritisch tegenover de terugkerende verzoeken om bijstand.
    Noordhollands Dagblad

h.oldeboom zei

Onderhoud zie je aankomen; daar heb je onderhoudsplannen voor gekoppeld aan de daarvoor benodigde budgets. Hoort gewoon in de begroting van Den Helder te staan.
    Of sprak er iemand over fusies?

Port of Den Helder is een private partij geworden. Laat die private partij dan ook zijn eigen problemen oplossen en niet aankloppen of de inwoners van Den Helder even willen bijspringen voor het mismanagement. Maak alle poppetjes maar openbaar die er voor verantwoordelijk zijn, en wat zij zelf op jaarbasis als "beloning" krijgen voor het financiƫle wanbeleid.