Onafhankelijk Hollands Kroon zoekt mensen

• donderdag 28 september 2017
  • Categorie: , ,
  • Hollands Kroon - WIERINGEN – O.H.K. is op zoek naar geïnteresseerde betrokken inwoners in Hollands Kroon voor de verkiezingen van de gemeenteraad in maart 2018.

O.H.K. komt voort uit LADA nadat raadslid Henk-Jan Wittink op een zijspoor werd gezet. Met de hulp van een aantal prominente oprichters van LADA gaat O.H.K. de verkiezingen in. O.H.K. zoekt kandidaat raadsleden en mensen die willen meedenken en helpen. O.H.K. wil graag in ieder geval vier kandidaten ieder uit een oude gemeente van voor de fusie.
    O.H.K. zoekt geen politici maar mensen met het hart op de juiste plaats. Praat van de straat in de raad is ons motto en O.H.K. vindt het op de eerste plaats belangrijk dat de burgers gehoord worden. O.H.K. zegt: Doe wat de mensen willen! O.H.K. gelooft in kleinschaligheid en is nooit voorstander geweest van de fusie van de oude gemeenten. O.H.K. gelooft in leefbaarheid door voorzieningen in (ook de kleine) kernen. O.H.K. is zuinig op onze historie en historisch cultureel erfgoed. O.H.K. vindt dat als je geld uitgeeft dat niet van jezelf is er bijzonder zuinig mee om moet gaan. Gaarne praten wij u bij. Binnenkort volgt een aankondiging van een bijeenkomst.
    Benieuwd en wil je meedoen? Stuur een mail naar henkjanwittink@gmail.com
    via Hollands Kroon Nieuws