POLITIEKPVV wil in de gemeenteraad van Hollands Kroon

• zondag 4 december 2016
  • Categorie: , ,
  • HOLLANDS KROON – Althans, dat is het plan van PVV-leider Geert Wilders om in zoveel mogelijk gemeenten aanwezig te zijn in de raad. Bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen zal dus ook met grote zekerheid de PVV op lijst van politieke partijen zijn.

Geert Wilders zegt in het AD. dat : ,,De burgers zijn de huidige partijen zat. Lokale partijen delen onze standpunten’’, aldus Wilders in de krant. ,,We zitten nu alleen in Almere en Den Haag. Ik wil in de haarvaten van de Nederlandse samenleving gaan zitten, in de gemeenten.
    Dat ook in de gemeente Hollands Kroon de PVV een grote schare aanhangers heeft blijkt wel uit de uitslag van de Tweede Kamerverkiezingen van 2012 toen de PVV de tweede partij in Hollands Kroon (de gemeente Hollands Kroon bestond toen nog niet maar alle stemmen zijn bij elkaar opgeteld tot de huidige gemeente Hollands Kroon), werd met 11% van het aantal stemmen.
    Wilders liet ook weten dat de PVV geen partij met leden gaat worden en dat hij het voor het zeggen blijft houden over de lijn die de PVV moet volgen.

Hollands Kroon Actueel