Natuurbescherming versus klimaat’bescherming’ in Duitsland

• zaterdag 8 oktober 2016
  • Categorie: , , ,
  • Evenals in vele andere landen, is de traditionele natuurbescherming in Duitsland in de verdrukking gekomen door klimaat’bescherming’ (ja, zo heet dat nu eenmaal in Duitsland).

Bakker zei

Alsof 1 promille CO2 meer of minder het klimaat kan veranderen. Als klimaat hystericus moet je wel helemaal van de pot gerukt zijn om dat te geloven. Duizenden jaren geleden was het aandeel CO2 in de lucht veel hoger en er was nog niets als industrie of auto's. Als die klimaatdwazen zoveel geloof hechten aan de kwalijke invloed van CO2 laten ze dan eens beginnen met geboortebeperking, ieder mens en dier ademt per dag een flinke hoeveelheid CO2 uit, gelukkig maar anders was er geen plantengroei.

h.oldeboom zei

Pas op het moment dat een idealisme (wel of niet terecht) in de greep van de macht en daarmee in handen van het grote geld komt en de meelopers hun voordeeltjes gaan inzien, is het gedaan met nadenken en zullen vlak de tijd dat een systeem door die idioterie in elkaar stort de geldbazen hun euro's en dollars bij elkaar zoeken en maken dat ze weg komen waarna het volk niets anders overblijft dan uithuilen en wonden likken. Daarna begint alles van voren af aan.

h.oldeboom zei

De vermeende klimaatbescherming levert nu eenmaal meer knikkers op - voor bedrijven zoals banken en bouwers (constructeurs , hijskraanfirma's en fabrieken), voor ambtenaren en rechters, voor advocaten en niet te vergeten de profiteurs die investeren in die ondingen waarbij hun inkomen/belegging middels subsidies ook nog eens gegarandeerd en risicoloos zijn en niet te vergeten de volk- en landverraders die zich politici noemen die deze leugen zullen volhouden totdat een ander politiek item meer opportuun wordt.