0,000045 graden: Sharon Dijksma erkent dat klimaatbeleid geen klimaateffect heeft

• dinsdag 12 april 2016

• De Nederlandse klimaatinspanningen zijn niet detecteerbaar voor het menselijke zenuwstelsel. Ergo: klimaatbeleid gaat over alles behalve klimaat. Het is gewoon kapitaaloverdracht van midden- en lage inkomens naar een elite/oligarchie.
    • GEPOST DOOR RYPKE ZEILMAKER

De zelfde Sharon Dijksma die onze Kamer op 24 maart aanzet tot meer klimaatijver in haar Kamernotitie, erkent in de Kamerbrief BSK-201677286 Hoger Beroep tegen het Urgenda-Vonnis op 9 april dat iedere investering van Nederland in klimaatbeleid -zoals het 100 miljard euro kostende Energieakkoord- weggegooid geld is. Het heeft geen enkel klimaat-effect.
    Daarnaast erkent het Kabinet in haar reactiebrief op het Interdepartementaal Beleidsonderzoek Kosten-efficientie CO2-reductiemaatregelen, dat het Energieakkoord van Greenpeace en de bouwsector de duurste manier is om emissies van CO2 te reduceren.
    Lees verder hier