Houd enquête over Energieakkoord!

• dinsdag 28 april 2015
  • Categorie: , , ,
  • Ruim anderhalf jaar geleden werden wij opgescheept met het Energieakkoord. Dat is een bedenksel van zo’n 45 milieu– en andere organisaties, die uit zijn op meer geld en meer macht. Op de PVV na heeft heel politiek Den Haag zich voor hun kar laten spannen.

P.Dekker zei

Er is onnoemelijk veel geld met het energieakkoord gemoeid en wie appelen vaart die appelen eet. Dat is van toepassing op de milieuclubs en de verantwoordelijke politici en alle politici die het akkoord steunen.
    We mogen aannemen dat buiten de PVV, want die steunen het akkoord niet, de politiek zo ongelooflijk dom is dat ze het bedrog niet inzien, dat heeft dus een andere reden en die reden is GELD. (contant geld of middels een dikbetaalde baan in die sector of in Brussel).