Even voorstellen, Marinus Hovius (Hart voor Holland)

• zondag 15 maart 2015

• In de aanloop naar de verkiezingen schenkt Stichting JAS aandacht aan de kandidaten uit de Noordkop van de verschillende politieke partijen.
    Marinus Hovius is geboren en getogen in de Noordkop en raadslid in Hollands Kroon voor LADA.
    Marinus staat op plaats 6 van de kandidatenlijst van Hart voor Holland.
    Stichting JAS wenst hem veel succes met zijn partij.

Marinus Hovius

Als kandidaat van Hart voor Holland wil ik zorgen dat het geluid van de straat ook in Haarlem terecht komt. Onze mooie provincie verdient een goed, duurzaam en constructief beleid, waar geld van de burgers goed besteed wordt om onze provincie nog mooier te maken. Een provincie waar duurzaam natuurbeheer hand in hand gaat met recreatie en werkgelegenheid. Waar een burger zich daadwerkelijk gehoord voelt. Dat hebben wij voor ogen.
    Voor de Noordkop specifiek is werkgelegenheid en de bouw van starterswoningen belangrijk. De jeugd trekt naar de Randstad en dat is funest om voorzieningen in stand te kunnen houden. Daarnaast moeten we actief werken aan een leefbare Noordkop, waar windmolens alleen kunnen op 1000 meter afstand van woningen.

Hart voor Holland wil haar oor te luister leggen bij lokale partijen, dorpsverenigingen, wijkraden en wat al niet meer. Alleen op die manier kan er bottom-up gewerkt worden om nu echt beleid te maken waarbij de burger er iets mee opschiet.

Een stem voor Hart voor Holland is een stem voor de toekomst van Noord-Holland!