Provincie blijft tegenstander turbine Grote Sloot Sint Maartensbrug

• vrijdag 10 oktober 2014
  • Categorie: , , , ,
  • Schagen - Sint Maartensbrug - Schagen beroept zich op een onjuist artikel uit de wet.

Door Marten Visser - 9-10-2014

Gedeputeerde Staten (GS) van de provincie Noord-Holland blijven zich verzetten tegen de omstreden windturbine aan de Grote Sloot in Sint Maartensbrug.

Het provinciebestuur heeft bij de gemeente Schagen bezwaar aangetekend tegen het plan van de gemeente om alsnog een bouwvergunning te verstrekken voor de turbine, die feitelijk illegaal staat. Gedeputeerde Staten vinden dat de gemeente zich beroept op een onjuist artikel uit de wet. Hierdoor zou goedkeuring van de provincie niet nodig zijn.

Volgens Gedeputeerde Staten kan dit niet. Daarnaast is het plan van Schagen in strijd met het provinciaal windbeleid.

NHD

Het is inmiddels al jaren bekend dat crimineel gedrag in Nederland loont en daar maken de bestuurders van Schagen en hun vriendjes dankbaar misbruik van.
    Het kost de gemeenschap miljoenen aan proceskosten en ambtenarenuren, maar ze weten dat een meerderheid van het onnozele volk toch wel op ze blijft stemmen.

Een tip voor alle mensen van de gemeente Schagen:
    Dien een aanklacht in en vraag al deze onnodige proceskosten terug op je bankrekening,.
    Omdat het kan!