Wilt u in vrijheid leven of in een dictatuur?

• vrijdag 19 juni 2020
  • Categorie:
  • De Nederlandse bevolking wordt door de politiek op vele vlakken voor de gek worden gehouden;

Wilt u in vrijheid leven of in een dictatuur?

Screenshot (18)
    (Door: “Elise Nijmegen”)
    De uitvoerende directeur van het “Global Impact”, Lise Kingo van de VN, u weet wel, dat ondemocratisch de wereldbevolking wil regeren, heeft in een interview toegegeven dat er “zeer, zeer duidelijke verbanden” zijn tussen de corona crisis, de “antiracistische” protesten van en voor Black Lives Matter en de klimaatagenda. De coronacrisis is slechts een brandoefening voor wat er nog komen gaat, zegt ze en de zogenaamde pandemie en de protesten zijn allemaal onderdeel van de zogenaamde “duurzaamheidsagenda” van de Verenigde Naties….www.xandernieuws.net
    Dat blijkt ook wel uit het feit dat Merkel een Antifa-supporter € 1 miljoen gaf voor linkse propaganda. 1 miljoen uit Merkels media/propaganda budget was bestemd voor de door Soros gefinancierde NGO “Neue Deutsche Medienmacher”.
    In deze door de politiek aangestuurde “corona-crisis”, die niet onderbouwd kan worden, worden maatregelen genomen door incapabele politici die ouderen opsluiten voor een virus waaraan minder mensen doodgaan dan aan de normale griep. Dit alles heeft vele consequenties voor de Nederlandse bevolking.
    Het aantal mensen dat zijn baan heeft verloren sinds maart van dit jaar is 201.000. Het aantal mensen dat in financiƫle problemen is gekomen door deze hype is waarschijnlijk nog veel groter!
    En waarom? Omdat de WHO schatte dat het aantal mensen dat dood zou gaan aan corona 3,4% zou zijn. Het werkelijke aantal ligt al vele weken wereldwijd rond of onder de 0,2%. Mijn schatting is dat vele mensen in vele landen dit mondiale toneelstuk zien en nu alles in het werk stellen om deze krankzinnige en mensonterende maatregelen te doen verdwijnen en de beslissende politici ter verantwoording te roepen!!!
    www.rtlnieuws.nl
    Het is duidelijk dat wij, de Nederlandse bevolking, door de politiek op vele vlakken voor de gek worden gehouden; we worden voorgelogen en vele dingen worden positiever gebracht dan ze in werkelijkheid zijn.
    De windmolens in de kop van Noord-Holland (die waarschijnlijk allemaal SF6 gas lekken). In het Wieringermeer staat het grootste windmolenpark van Nederland, gesubsidieerd met honderden miljoenen van uw belastinggeld via het ministerie van Economische zaken. Windmolens die bedoeld waren, zo werd gezegd, om 370.000 huishoudens te voorzien van stroom… Maar het blijkt nu dat ze niet draaien voor Nederlandse huishoudens maar dat de stroom in zijn geheel naar multinationals gaat zoals Microsoft en Google, Amerikaanse bedrijven die in Nederland geen of nauwelijks belasting betalen. Rutte heeft Nederland inderdaad op de kaart gezet internationaal gezien, maar dan op een hele verkeerde manier!
    www.ninefornews.nl
    Hieronder een vreemd bericht over Wilders.
    Komende zondag 21 juni zijn er vele vrijheidsstrijders in Den Haag, mensen die onze vrijheid vieren en willen behouden.
    Mocht u willen gaan, het openbaar vervoer werkt, al dan niet in opdracht van, niet echt mee dat weekend dus eigen vervoer is gewenst al zit het risico erin, zo blijkt uit het verleden, dat u urenlang met gelijkgestemden op de snelweg zult staan dus neem wat versnaperingen mee.
    Er zijn vele demonstraties van wakkere mensen in ons land die zien dat de Nederlandse regering samenwerkt met internationale machten die allemaal meewerken aan Agenda 21/2030 van de Verenigde Naties en dat is iets wat we mijns inziens met zijn allen zouden moeten voorkomen.
    Dinsdag 23 juni is er een demonstratie, georganiseerd door meer dan twintig organisaties uit allerlei sectoren, die in Nijmegen begint om 11:30 uur op de Goffertweide. Deze mensenmassa zal een uur later met bussen naar Den Haag vervoerd worden zo laat onderstaand bericht weten. Voor diegenen die komen, tot dinsdag .
    Heeft u al een keuze gemaakt?
    Kiest u voor de weg van Rutte, de weg naar een dictatuur waarbij we langzaam maar zeker onze rechten, normen, waarden, onze normaliteit en vrijheid verliezen, of staat u samen met alle andere moedige Nederlanders op een demonstratie? Om te vechten voor ons land, onze vrijheid, gelijkheid, democratie en een veilige toekomst voor ons en toekomstige generaties Nederlanders! De tijd van niets doen is voorbij, het is aan ons, het is tijd om net zo moedig te zijn als onze voorouders die gevochten hebben voor onze vrijheid!
    Door:
    “Elise Nijmegen”
    (voor www.ejbron.wordpress.com)

De Regering heeft Nederland verkocht en verraden, deze vorm van dictatuur was al jaren geleden bekend dat het er een keer aan zat te komen. Helaas elke kritiek en alle waarschuwingen werden weggehoond en een ieder die wakker was en waarschuwde dat het een keer mis zou gaan werd voor gek en gestoord uitgemaakt. Nu anno 2020 is de dictatuur een feit en is meerendeels van het publiek zo gehersenspoeld dat deze maatschappij volledig naar de klote is gegaan en met een verraderlijke regering die hard bezig om met ijzeren hand maatregels op te leggen en de burger aan alle kanten te beboeten en te bestraffen. De burger moet stoppen met boetes te betalen en vooral stoppen met belasting betalen en het wordt dringend tijd dat de burger zich verdedigen tegen deze verraderlijke overheid die steeds meer het bewind van de nazies anno 2020 zal gaan voeren. Hoeveel doden moeten er gaan vallen voor de burger gaat beseffen dat deze overheid gevaarlijk en desnoods met geweld moet afgezet om daarmee de vrijheid en de rechten van de burger terug te pakken wat ons allen door de landverraders die dit land besturen is afgenomen.

Anoniem 1, deze regering zal nooit accepteren dat de burgers niet doen wat ze wordt opgedragen. Onze grondwet wordt bij het grof vuil gezet en we laten het over ons heen komen. Een deel van de Tweede Kamer is druk met het aanvullen van hun "karige" salaris zonder dat ze een strobreed in de weg gelegd worden en de burgers draaien voor alle ellende op. Onze vrijheid is verkwanseld door de grootste politieke smeerlap die Nederland ooit heeft meegemaakt en net als met alles laat men de verrader van het volk gewoon begaan. Veel, zo niet alles heeft te maken met de intelligentie van de mensen, het niveau daalt zeer snel, ook al vanwege de inteelt bij de "gelovigen".