Sky News onthult VN-doel lock-downs: Bestaande economie vernietigen en herstarten zonder CO2

• woensdag 22 april 2020
  • Categorie: , , ,
  • ‘Er zullen revoluties uitbreken als regeringen deze koers volhouden en de klimaat samenzweerders blijven beschermen’

22-4-2020

Sky News onthult VN-doel lock-downs: Bestaande economie vernietigen en herstarten zonder CO2

Screenshot_4
    (Door: “Xander”)
    Klimaatparadijs van GroenLinks en D66 (met weggevaagde luchtvaart en auto-industrie) binnen enkele weken gerealiseerd – Econoom Armstrong: ‘Er zullen revoluties uitbreken als regeringen deze koers volhouden en de klimaat samenzweerders blijven beschermen’
    Sky News Australia heeft de spreekwoordelijke ‘smoking gun’ onthuld van het ware doel van de door de VN/WHO aangestuurde totale lock-down van de westerse wereld: de oude economie vernietigen, en herstarten zonder CO2 uitstoot. We hebben al eerder geschreven dat de corona-crisis wordt aangegrepen voor wat in feite een soort staatsgreep tegen de democratie is van de linksgroen-liberale klimaatelite, die ook in ons eigen land de scepter zwaait. Is dit misschien wat premier Rutte bedoelde met ‘er is een Nederland voor, en een Nederland na de corona-crisis’? Want dat ‘na’ betekent vrijwel zeker een totaal ander, sterk verschraald en verarmd bestaan, waarin vrijwel al onze vrijheden permanent zullen zijn verdwenen.
    Het Green Climate Fund, de met $ 10,3 miljard door de VN gefinancierde tak van het Klimaatakkoord van Parijs, noemt het corona-virus een ‘kans’ om nog meer geld voor maatregelen tegen ‘klimaatverandering’ te genereren, en de ‘economieën te herstarten op een lage-emissie, klimaatbestendige koers’.
    ksander nieuws

Vandaar ook de grote mond van Timmermans die alle gezinnen binnen de EU naar de verdommenis wil helpen om zodoende zijn communistische doel te kunnen bereiken.
    Als een virus zich door de lucht kan verspreiden is het onnozel te denken dat we het virus kunnen isoleren. Ernstig besmette mensen met welk virus dan ook worden normaal gesproken in een luchtdichte ruimte ondergebracht en alleen deskundig personeel in luchtdichte pakken mag er via een luchtsluis bij en wij laten ons door Rutte wijsmaken dat zijn manier de goede is?
    Hij en zijn maten helpen bewust de gehele economie om zeep. Binnenkort de eurobonds nog even via een zijweggetje ingevoerd en we kunnen er vergif op innemen dat het faliekant fout gaat. Arme kinderen en kleinkinderen.