ALEXANDER OP DE WEEGH IN HET DEBAT TIJDENS HET POLITIEK CAFÉ

• donderdag 10 september 2015
  • MIDDENMEER - Gemeenteraadslid Alexander op de Weegh gaat deelnemen aan het politiek café, dat 23 september aanstaande plaats vindt in Middenmeer. Hij zal tijdens het politiek café zijn opinie geven over scherpe stellingen en wil daarover in debat gaan met de aanwezigen.

DIT ARTIKEL IS GEPLAATST OP .
    Alexander zit namens de VVD in de gemeenteraad van Hollands Kroon en ziet toe op de portefeuilles: burgerparticipatie, onderwijs, cultuur & recreatie en sociale zaken & maatschappelijk werk. Zijn portefeuilles sluiten uitstekend aan op het centrale thema van het politiek café: Recht op leefbaarheid.
    De stellingen waarover gedebatteerd zal worden hebben onder andere betrekking op de participatiesamenleving, de huishoudelijke hulp van onze hulpbehoevenden, het leerlingenvervoer en het verenigingsleven.
    Deze actuele onderwerpen komen aanbod tijdens het politiek café dat door de VVD Hollands Kroon wordt georganiseerd. Iedereen is op 23 september aanstaande vanaf 19:15 uur van harte welkom in de Detrabar (Brugstraat 15) in Middenmeer. Het politiek café begint om 19:30 uur.