Seniorenpartij Hollands Kroon in actie!

• woensdag 10 september 2014

• Hollands Kroon - Vandaag  10 september Senioren helpen voor de veiligheid.

De fractie van Senioren Hollands Kroon geven een voorbeeld van Participatie in de Gemeente Hollands Kroon.

De Senioren geven opvolging aan hun eerder ingediende schriftelijke vragen over de gevaarlijke chicanes aan de Friese weg langs de A7. De Indiener van deze schriftelijke vragen van raadslid Jeff Leever aan het vorige college van gemeente Hollands Kroon, kreeg toen als antwoord dat men binnen een half jaar uitsluitsel zou geven. Helaas bleef het stil en na een half jaar nog maar eens vragen wat nu de situatie is. Het antwoord van het toen zittende college was, dat het zou worden opgenomen in een wegen veiligheidsplan van de gemeente Hollands Kroon.

De stroperigheid in besluitvorming, ontmoedigde raadslid Leever zeker niet zeker niet, het gaat tenslotte om de veiligheid van vele weggebruikers en met name om de fietsende jeugd die alle dagen naar de RSG te Wieringerwerf fietsen.

Met het huidige college waait er een nieuwe frisse wind door het gemeente huis. Na een gesprek met de wethouder Ruimtelijke Ordening Theo Groot, worden de handen uit de mouwen gestoken en in samenwerking met Kernbeheerder Openbare Ruimte Marco de Vries is er een werkschema opgetuigd dat men samen met leden van de fractie Senioren Hollands Kroon op  woensdag 10 september de gevaarlijke chicanes eindelijk worden aangepast om zo de veiligheid van vooral de fietsende jeugd en alle andere weggebruikers te verbeteren.

De fractie Senioren Hollands Kroon Raadslid
    Jeff Leever, jhleever@hotmail.com