'Kamer heeft zelfreflectie nodig' - SGP-Weekjournaal Afl. 54

• Categorie: , ,
  •  'Kamer heeft zelfreflectie nodig' - SGP-Weekjournaal Afl. 54

14-4-2023

Welkom bij dit nieuwe SGP-weekjournaal. Leuk dat u/jij weer kijkt! Deze week bespreken we het Kamerdebat over het rapport van de parlementaire enquête naar de gaswinning in Groningen. We gaan in op diverse moties over onder andere eenverdieners en drugsbeleid, maken een uitstapje naar het Europees Parlement. Chris Stoffer reageert op de Kabinetsreactie op schriftelijke vragen van de SGP over abortus. Onze excuses voor de klusgeluiden op de achtergrond. Er wordt hier op vrijdag ook hard gewerkt. 😉 Waardeert u deze video? Doe dan een duimpje omhoog onder deze video, laat een reactie achter en abonneer op ons kanaal om niets te hoeven missen. Wilt u als eerste op de hoogte zijn van al onze nieuwe video's? Druk dan op het belletje om een melding te krijgen als we een video plaatsen. Wilt u meer van ons zien? Neem dan ook eens een kijkje op onze andere (social media) pagina's: Instagram: https://www.instagram.com/sgpnieuws Facebook: https://nl-nl.facebook.com/pg/SGPnieuws Twitter: https://twitter.com/SGPnieuws LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/sgpn... YouTube:    / sgpnieuws   Website: https://www.sgp.nl

SGP