Nu ook voor alle doven & slechthorenden: het RIVM heeft keihard G E L O G E N over mondkapjes

• zondag 20 september 2020
  • Wat u ook doet, in godsnaam, wantrouw het RIVM, als uw leven u lief is

Nu ook voor alle doven & slechthorenden: het RIVM heeft keihard G E L O G E N over mondkapjes

Jaap van D.

(Door: Bert Brussen)

Wat u ook doet, in godsnaam, wantrouw het RIVM, als uw leven u lief is

Hoeveel zieken, ernstig zieken en zelfs doden zouden er zijn gevallen, omdat het RIVM het dappere zorgpersoneel glas- en glashard voorloog over het gebruik van mondkapjes bij ‘kortdurende contacten’?

Hoeveel zieken in die mede dankzij het RIVM toch al zo horror-verpleeghuizen (alwaar zieken en bejaarden massaal werden opgehokt, zonder recht op ventilatie of bezoek, om al even massaal te worden uitgeroeid) zijn er extra gestorven dankzij de FAKE richtlijn inzake mondkapjes van het RIVM?

P.v.d.Munnik zei

Dat het bij het RIVM een stel prutsers zijn gezien het feit dat ze vanaf dag 1 fout op fout stapelden, schreef ik enkele maanden geleden al aan dhr. Jan Eichhorn van Groen Links in een mailwisseling over de gevolgen van de Klimaatmaatregels voor de gewone man. Helaas verschilde dhr. Eichhorn van mening over het RIVM die hij bestempelde als een uiterst betrouwbare en deskundige Overheidsinstelling, natuurlijk was er ook niets mis met de klimaatmaatregels, die volgens dhr. Eichhorn prima zijn op te brengen voor de burgers.

Dat het RIVM geen kennis van zaken heeft is ze aan te rekenen, maar dat er leugens verspreid worden is weerzinwekkend. Er zijn waarschijnlijk honderden, zo niet duizenden ouderen overleden door de onkunde en het gelieg van het RIVM en natuurlijk minister Hugo de Jonge die opdracht gaf en dan is Rutte nooit ver uit de buurt.

Misschien toch je mening maar eens herzien Jan Eichhorn en dan ook meteen maar over de Energie Transitie die de burgers honderden miljarden gaat kosten?