Landgoed Hoenderdaell is het Leukste uitje van Noord-Holland 2020, zilver voor Ecomare op Texel

• maandag 27 januari 2020
  • Categorie: , ,
  • HOLLANDS KROON - ANNA PAULOWNA
    Landgoed Hoenderdaell is het ’Leukste uitje van Noord-Holland’. Dat blijkt uit de ANWB-verkiezing van het ’Leukste uitje van Noord-Holland 2020’.

27-1-2020
    Voor Hoenderdaell is dat niet voor het eerst: het is al voor het vijfde jaar dat ANWB-leden het Polderse dierenpark als beste uitje van Noord-Holland kiezen.
    Vertegenwoordigers van het uitje ontvingen maandag de gouden award in het Zuiderzeemuseum. De zilveren award ging naar Ecomare. De bronzen award ging naar Speelpark Oud Valkeveen.
    Tijdens de verkiezing brachten ANWB-leden massaal hun stem uit op het uitje dat zij het meest waarderen, zowel op landelijk niveau als per provincie en voor het ’Leukste uitje over de grens’. In totaal werden ruim 80.000 stemmen uitgebracht.
    Landgoed Hoenderdaell scoort, naast heel veel stemmen, op bijna alle onderdelen (prijs/kwaliteit, sfeer, personeel, faciliteiten en het aanbod) de hoogste cijfers en is daarmee de winnaar van 2020.

Ontspanning

Een greep uit de reacties over de winnaar: ’Het is een perfect park. Midden in de natuur. Je combineert de dieren samen met ontspanning en rust’
    ’Heel mooi park zo natuurlijk mogelijk. Vriendelijk personeel. Goede voorzieningen voor hapje en drankje. Mooie speeltuin voor de kinderen. Dus genieten voor jong en oud’
    De ANWB organiseert de verkiezing van het ’Leukste uitje’ voor de tiende keer. Onder de genomineerden waren ditmaal onder meer ook het Marinemuseum en het Zuiderzeemuseum.
    Noordhollands Dagblad