De klimaatideologie is gebaseerd op onjuiste gegevens!

• donderdag 16 januari 2020
  • Categorie:
  • Screenshot_45
    (Door: “Elise Nijmegen”)
    De EU heeft grote plannen voor de bevolkingen van Europa. De “Green Deal” van de EU, die bijna identiek is aan Agenda 21/2030 van de VN, gaat elke EU-staat ontzettend veel geld kosten, dat de burger betaalt. Timmermans zegt dat de € 100 miljard voor de “klimaatneutrale” EU pas het begin is. Er zal nog veel meer geld, van u, naar de EU gaan. Volgens Timmermans kost de klimaatwaanzin € 260 tot wel € 300 miljard per jaar. De autoritaire Europese Commissie verwacht van alle lidstaten € 7,5 miljard extra om een transitiefonds op te zetten. We moeten echt als de wiedeweerga uit de EU!https://jdreport.com
    En de hele klimaathysterie is niet eens echt; de aarde warmt niet op, vergaat niet, en de Australische Senator Malcom Roberts legt u uit hoe de wereldwijde klimaat-bedriegerij is opgezet. U wordt voorgelogen, het VN-klimaatbeleid, Agenda 21, is, zoals u kunt horen in onderstaande video, gebaseerd op vervalste gegevens. Als je begint met meten bij een koude temperatuur in de geschiedenis van jaren geleden en in het onderzoek bepaalde gegevens niet mee berekent, bijvoorbeeld “de geschiedenis van het klimaat over miljoenen jaren”, is het logisch dat de uitkomst van de berekening hoger is dan het realistische resultaat. Maar de uitkomst ligt natuurlijk wel dichter bij de Agenda 21 doelstellingen…https://youtu.be
    Het politieke kartel, dat al jaren dingen doet die absoluut niet door de beugel kunnen en een anti-Nederlandse instelling heeft, meewerkt aan de VN-agenda en de Nederlandse bevolking mijns inziens niet voldoende beschermt, heeft nog vele geheimen… Volgens onderstaand artikel zijn er nog vele doofpotten over Mark Rutte en ook over Willem Alexander, die angstvallig verborgen worden gehouden.
    Over doofpotten gesproken; de vuurwerkramp in Enschede schijnt ook een doofpot te zijn. De eerste naam is openbaar gemaakt; het betreft officier van justitie Mr. Herman Stam. In onderstaand artikel kunt u uitgebreid lezen over de aparte carrière van deze Herman Stam, over het internationale opsporingsbevel voor Dhr. Bakker,directeur van Fireworks; over het binnenloodsen van een verdachte ondanks tegenbewijs; over de verschillende sets met kleding; over het parallelle onderzoek; over veranderde lessen, de vrijwaring voor de brandweer, het achterhouden van feiten door het OM, de sturing van het onderzoek, het doen zwijgen van een getuige en nog veel meer.
    www.deblauwetijger.com
    Nederland zou voor het welzijn van de Nederlandse bevolking elk klimaatakkoord ongedaan moeten maken, uit de EU en de VN moeten stappen, aangezien de hele klimaatideologie grenst aan krankzinnigheid en niet onderbouwd kan worden.
    We hoeven niet van het gas af om “het klimaat te redden”. Het klimaat regelt zichzelf al miljoenen jaren zelf. Het is mondiale bangmakerij, gefinancierd door miljardairs en multinationals, afstammelingen en “vrienden” van de Club van Rome, en bedoeld om de welvaart te herverdelen, van uw portemonnee naar die van de rijksten der aarde, via allerlei klimaat-beleidsregels die u financieel uitkleden en uw vrijheid zullen beperken.
    Door:
    “Elise Nijmegen”