5G is gevaarlijk en moet niet uitgerold worden!

• woensdag 16 oktober 2019
  • De regels zijn dusdanig dat je je afvraagt of “het rijk” de boeren kapot wil maken. Dat zou dan overeenkomen met Agenda 21 van de VN. https://ejbron.wordpress.com

5G is gevaarlijk en moet niet uitgerold worden!

Screenshot_151
    (Door: “Elise Nijmegen”)
    5G, het zogenaamde giga snelle netwerk, is levensgevaarlijk voor mens, flora en fauna door de mega hoge straling en in veel landen gaan mensen de straat op om de uitrol van het door de VN geïntroduceerde 5G te stoppen. Hieronder een interessant stuk van Pieter Stuurman over waarom de overheid 5G wil. En dat is om de totale controle over de bevolking te krijgen, iets waarvoor 5G zich uitstekend leent. Met 5G kan iedere burger worden gecontroleerd en indien nodig (gedwongen) worden bijgestuurd als zijn of haar gedrag niet is zoals het van de overheid moet. En uw privacy is ook tegelijkertijd verdwenen!
    “Onze privacy laten beschermen door de overheid, is als je huis laten bewaken door het inbrekersgilde, of je kinderoppas rekruteren bij de pedo-vereniging. Mijns inziens moeten we massaal de straat op om 5G te stoppen”.
    www.wanttoknow.nl
    Hieronder een zeer bezorgde burger die, aangezien uit wetenschappelijke onderzoeken is gebleken dat kinderen meer last hebben van de straling, terecht zegt dat het gestopt moet worden voordat er nog meer kinderen doodgaan van de straling.
    Het goede nieuws is dat er 4 provincies nu geluisterd hebben naar de boeren en dat is mooi! Het begin is er en de rest van de provincies hebben geen keus aangezien de regels die de boeren opgelegd krijgen door “het rijk” hun bestaansrecht bedreigen. De regels zijn dusdanig dat je je afvraagt of “het rijk” de boeren kapot wil maken. Dat zou dan overeenkomen met Agenda 21 van de VN.
    Het Wilders-proces heeft vele kanten, zelfs politieke inmenging, er zijn politici die ergere dingen hebben gezegd dan minder, minder, minder, maar die niet vervolgd worden. Duidelijk meten met twee maten!
    Onderstaand artikel laat de islamitische invloed op dit proces en op ons land zien en hoe de Organisatie voor Islamitische Samenwerking onze rechtsstaat chanteert en bedreigt met steun van extreemlinkse groeperingen. Mijns inziens zou de islam niet langer als geloof gezien moeten worden in Nederland, maar als een ideologische veroveringsideologie. Alles waar de islam voor staat, staat in de koran en sharia-waanzin is het laatste wat we willen in Nederland! Vrijheid is niet iets waarover onderhandeld kan worden.
    In Parijs zijn vijf mensen gearresteerd, waaronder een imam, die verbonden zijn aan een messentrekker die eerder deze maand vier collega’s op het politiebureau van Parijs heeft vermoord. De imam staat op de “Fiche S“ – lijst van potentiële veiligheidsrisico’s.
    www.bbc.com
    Aangezien de EU net zo werkt als de Nederlandse regering, of andersom, blijft het bij praten, overleggen, vergaderen en komen er geen noodzakelijke acties. President Trump daarentegen is wel een man die de daad bij het woord voegt en heeft sancties aangekondigd tegen Turkije na de Turkse invasie in Syrië. Trump zei in een verklaring dat de tarieven op staalimporten uit Turkije opnieuw worden verhoogd met 50% vanwege “destabiliserende acties van Turkije in Syrië”.
    www.ad.nl
    Deze globalisering, dit plan van een wereld zonder grenzen, zonder unieke landen, zonder vrijheid en die geregeerd moet worden door een Nieuwe Wereldorde is lang geleden bedacht. En nu we het weten, moeten we ervoor zorgen dat de globalistische onderdrukkende totalitaire plannen van de VN geen doorgang vinden.
    Laten we ervoor zorgen dat in ons Nederland de boeren kunnen blijven boeren, de vrijheid blijft bestaan en dat onze (klein)kinderen ook kunnen genieten van onze mooie Nederlandse tradities zoals Sinterklaas en Zwarte Piet (velen te zien bij de optocht in Apeldoorn dit jaar) en Kerstmis.
    Laten we aan de regering duidelijk maken woensdag dat zij in dienst is van het volk en niet andersom, steun de boeren in hun protest woensdag!!!
    Iedereen die lijdt onder het politieke wanbeleid zou er moeten staan, samen met de boeren!!
    Of u nu gepensioneerd bent, in de zorg werkt, leraar bent, een onterecht behandelde Blokkeer Fries bent, een ondernemer, een loonwerker, een bouwbedrijf heeft, een student in schulden, iemand die uit de EU-dictatuur wil, een Groninger, iemand die door alle hoge lasten in financiële problemen is gekomen, een gediscrimineerde motorrijder, iemand die tegen 5G is, of iemand die onze tradities, cultuur en identiteit wil behouden:
    Samen kunnen we Nederland behoeden voor het krankzinnige globalistische gedachtegoed!!!
    Door:
    “Elise Nijmegen”