Stop de uitrol van 5G, de straling is 15.000 keer hoger dan die van 4G en Zwitserland wordt er ziek van

• zondag 29 september 2019
  • Categorie: , , ,
  • De symptomen van 5G die de burgers van Zwitserland ervaren, zijn; luid oorsuizen, intense hoofdpijn, ondragelijke oorpijn, slapeloosheid, pijn op de borst, vermoeidheid en zich niet goed voelen in hun eigen huis.

(Door: “Elise Nijmegen”)
    Dit te ambitieuze en dictatoriale kabinet, dat al heel vaak beslissingen heeft genomen zonder te letten op de veiligheid en gezondheid van de Nederlandse bevolking, wil ten koste van uw gezondheid en die van uw kinderen meewerken aan het door de VN uitgerolde plan aangaande 5G. Zonder met de provincies, natuurbeheer en de gemeentes te overleggen, moet iedereen de orders aangaande 5G opvolgen al komen er dit najaar nog wel “praattafels” tussen de gemeentes en de overheid. Maar wat staat erin die beschrijving op de website van de directie van Digitale Economie, een afdeling binnen het ministerie van Economische Zaken?
    Het is haar rol om de wetgeving die vanuit Brussel komt te implementeren in de nationale wetgeving. Gemeentes kunnen zich opgeven voor deze praattafels stadsbeheer, ruimte en economie, en ik hoop dat velen dat ook doen om de discussie over de gevaren aan te gaan en de uitrol te stoppen.  De gesprekken zouden dan gaan over de komst van nieuwe digitale infrastructuur en de vraag hoe de gemeentes zich daarop moeten voorbereiden.
    Na afloop weten de deelnemers dan wat het oplevert voor de gemeente (behalve zieke burgers), welke maatschappelijke toepassingen er mogelijk zijn, hoe de uitrol eruit ziet, en welk antennebeleid de gemeente gaat hanteren en de tarieven daarvan. Ook weten de deelnemers dan hoe ze om moeten gaan met de vragen van terecht bezorgde burgers… De vraag of 5G er überhaupt moet komen, is niet aan de orde bij de praattafels…
    www.overalsnelinternet.nl/
    In Zwitserland zijn de gevolgen van 5G, die een stralingsintensiteit heeft die 15.000 keer groter is dan die van 4G, al zichtbaar en worden de burgers al massaal ziek van 5G. De symptomen van 5G die de burgers van Zwitserland ervaren, zijn; luid oorsuizen, intense hoofdpijn, ondragelijke oorpijn, slapeloosheid, pijn op de borst, vermoeidheid en zich niet goed voelen in hun eigen huis. Duizenden mensen gingen in protest de straat op, vele petities zijn opgezet en sommige steden in Zwitserland hebben heel wijs de uitrol stopgezet.
    We zijn allemaal voorgelogen door “onze” regering, het ging nooit over vluchtelingen, zo is gebleken uit een EU-document, maar om het hervestigen van miljoenen mensen en de volledige verandering van het Europese continent. Geen soevereine landen meer, een nieuw (minder intelligent) ras, één geloof en uiteindelijk één wereldregering.
    Het uitknijpen van de Europese bevolking is iets dat we in elk “open grenzen” land zien gebeuren, we moeten nu eenmaal van de EU allemaal naar hetzelfde financiële en sociale niveau. In Duitsland worden in de auto-industrie fabrieken gesloten, gaan veel banen verloren, en worden nieuwe fabrieken gebouwd in andere landen. Klimaatmaatregelen zouden duurder moeten worden, zei Ottmar Edenhofer van het Potsdam Instituut voor Klimaatonderzoek en ja, Edenhofer heeft al eens bekend; we herdefiniëren de wereldrijkdom door klimaatbeleid.
    CO2-certificaten in Duitsland worden als hefboom gebruikt voor huizenbezitters, zodat huiseigenaren deelnemen aan de “klimaat-redding”. Verwarmingsfabrikanten maken gouden tijden door, er moeten nieuwe gasverwarmingssystemen komen, en bouwvakkers hebben ook veel werk in de toekomst, aangezien de ramen in huizen kleiner moeten worden met luchtuitwisseling via ademhalingsbuizen en ventilatie.
    Vanaf 2021 kunnen nieuwe auto’s slechts 95 gram CO2 per 100 km uitstoten, momenteel is dat 118,5 gram CO2 per kilometer, zo laat onderstaand artikel weten. In 2030, zo zijn de plannen, wordt dat nog eens verlaagd met 37,5%, wat betekent; de verbrandingsmotor moet verdwijnen, maar je kunt (moet) natuurlijk ook elektrisch rijden, wat net zo goed emissies bij de productie en bij de productie van elektriciteit uitstoot, maar die, heel conveniënt, wordt meegeteld in de zogenaamde koolstof-voetafdruk met “nul” CO2-emissies…
    Het houdt niet vanzelf op. Dit omvolkingsplan is lang geleden al bedacht en wordt nu door de VN in samenwerking met de EU uitgevoerd. En het politieke kartel, blijkbaar in dienst van diegenen die dit plan willen uitvoeren, werken daar gewillig, zonder de toestemming van de Nederlandse bevolking, aan mee. Ze zijn de naam “volksvertegenwoordigers” niet waardig, aangezien ze al heel lang niet meer de belangen en behoeftes van de Nederlandse bevolking behartigen en verdedigen.
    www.worldunity.me
    De EU en de VN zullen alles doen om aan de macht te blijven, dat zien we aan het Brexit-verhaal. De Engelse regering heeft er alles aan gedaan om een Brexit te voorkomen, maar gelukkig houdt Boris Johnson voet bij stuk en doet wat het merendeel van Engeland, ik denk dat hetzelfde geldt voor het merendeel van Nederland, wil en dat is uit de EU stappen. Ze kost miljarden en je krijgt er niets positiefs voor terug.
    www.politicalite.com
    Wij, de bevolking van Nederland, zullen aan de regering duidelijk moeten maken dat we niet willen dat de EU beslist over hoe we leven, hoe de boeren moeten boeren, hoe de vissers moeten vissen, hoeveel de gepensioneerden gekort moeten worden, omdat de Europese Centrale Bank (ECB) een negatieve rente heeft ingevoerd.
    De minister-president zegt geen garanties te kunnen geven aan de 3 miljoen gepensioneerden, die naar alle waarschijnlijkheid weer gekort worden. Schande is het gewoon, en dat terwijl er miljarden aan immigranten wordt uitgegeven, hun zorgkosten worden betaald, gratis openbaar vervoer, zelfs een eigen buslijn omdat ze zich niet kunnen gedragen, en onze ouderen kunnen verrekken. Ziek is het wat dit politieke kartel doet met onze ouderen en de rest van de Nederlanders.
    www.nu.nl
    Het is te gek voor woorden dat Nederland wordt bestuurd door een dictatoriaal politiek kartel dat zonder uw toestemming de islam laat groeien en daarmee de meisjes en vrouwen in gevaar brengt (zie Zweden) en ook de christenen, de Joden en de LHTB-groep. Daarbij zeer dictatoriaal 5G, oorspronkelijk een militair wapen, wil uitrollen, terwijl er stapels rapporten van onderzoekers en wetenschappers liggen die zeggen dat het levensgevaarlijk is en dat zien we nu ook gebeuren in Zwitserland.
    Ik hoop dat iedereen die zich benadeeld, gediscrimineerd of uitgebuit voelt door dit anti-Nederlandse kabinet dinsdag 1 oktober in Den Haag staat om de boeren te steunen in hun terechte protest. Zonder boeren geen eten! Zonder gezond eten geen leven!
    Door:
    “Elise Nijmegen”