Medewerkers Hollands Kroon lossen klachten zelf op

• vrijdag 12 februari 2016
  • Categorie:
  • Hollands KroonDe gemeente Hollands Kroon werkt continu aan het verbeteren van haar dienstverlening. Vandaar dat we klachten, opmerkingen en tips altijd serieus nemen. We willen graag dat onze medewerkers er van leren en samen met u tot een goede oplossing komen.

Daarom hebben wij de wijze waarop we klachten afhandelen daarop ingericht. Niet de klachtencoördinator gaat uw klacht oplossen, maar de betrokken medewerker gaat proberen om er met u uit te komen. De klachtencoördinator houdt op de achtergrond wel het proces en de afhandelingstermijn in de gaten. Mocht het niet lukken om er samen uit te komen dan start het formele traject.

Vragen of feedback?

Wilt u meer weten over onze klachtenregeling lees dan verder op onze website. Heeft u nog vragen of feedback dan horen wij het graag. U kunt ons bereiken via het contactformulier of telefonisch op 088-321 5000.

Verder naar

Gemeente Hollands Kroon

Hoe denken de "thuis werkende" ambtenaren klachten van inwoners te gaan oplossen, het sturen van een mailtje of briefje?
    Al jaren wordt er gezegd door de ambtenarij dat als er een probleem is de bewoners naar maar de rechter moeten stappen. Het is nog nooit anders geweest en het zal nooit anders worden in Hollands Kroon, de bewoners moeten het zelf maar oplossen, al of niet via de rechter en dat is er met het schrappen van 80% van de regels of wetten alleen maar slechter op geworden.

Sam Kooy zei

Op deze misselijk makende wijze probeert het gemeentebestuur van hun politieke onwil nog iets te maken.

De slager keurt zijn eigen vlees; ook al decennia verboden maar ambtenaren staan boven de wet - nee, zij zijn de wet en passen die aan als het zo uitkomt. En de gemeenteraad? Die sliep door.