Zwitserse Universiteit: 60% bevolking van nature immuun voor coronavirus

• woensdag 17 juni 2020
  • Categorie:
  • ‘Groepsimmuniteit’ is zo goed als bereikt.

Zwitserse Universiteit: 60% bevolking van nature immuun voor coronavirus

—————————————————————————————————————————————-
    Groepsimmuniteit zo goed als bereikt, ALLE maatregelen, inclusief de spoedwet, kunnen van tafel – Duitse minister Volksgezondheid waarschuwt tegen massaal testen, ‘want dan krijgen we veel teveel valse positieve uitslagen’
    ————————————————————————
    Onderzoekers van de medische universiteit van Zürich hebben bevestigd wat wekenlang door de mainstream media als ‘nepnieuws’ werd weggezet, namelijk dat 60% van de bevolking van nature immuun is voor het coronavirus. Dat is opnieuw een sterk argument om de zogenaamde ‘tweede golf’ niet te vrezen, en de corona spoedwet onmiddellijk definitief in de prullenbak te gooien. Daarnaast waarschuwt de Duitse minister van Volksgezondheid tegen het massaal testen op het coronavirus, omdat er dan veel teveel ‘valse positieve’ resultaten komen. Sowieso zijn de gebruikte PCR tests onbetrouwbaar, en niet in staat om de aanwezigheid van een virus aan te tonen.
    Het Covid-19 virus heeft vermoedelijk al vijf keer zoveel mensen besmet als tot nu toe werd aangenomen, zeggen de Zwitserse wetenschappers. Daarmee bevestigen ze een eerdere studie in mei, waarin werd geconcludeerd dat 60% van de mensen minstens gedeeltelijk van nature resistent zijn tegen het coronavirus, zonder daarmee besmet te zijn geweest (1).
    Dit betekent dat het coronavirus voor het leeuwendeel van de bevolking ongevaarlijk is, en slechts een zeer klein percentage –vrijwel uitsluitend 60-plussers- er erg ziek van kan worden.
    ‘Niet massaal testen, anders teveel valse positieven’
    Bovendien heeft de Duitse minister van Volksgezondheid Jens Spahn gewaarschuwd tegen het massaal testen van de bevolking op corona. ‘We moeten oppassen… dat we door omvangrijke testen niet teveel valse positieven krijgen.’ Het heeft volgens Spahn daarom geen zin om miljoenen mensen te testen. Sowieso kunnen de gebruikte PCR testen –die voor slechts 40% tot 70% betrouwbaar zijn- de aanwezigheid van niet één virus aantonen, maar enkel van moleculair virusmateriaal.
    Een PCR test producent waarschuwt nota bene zelf dat de testen NIET als bewijs voor een klinische diagnose kunnen worden gebruikt. Dat betekent dat iedereen die wel positief test op het virus, een grote kans heeft het virus niet te hebben, en/of van nature immuun te zijn.  (2)
    Alle maatregelen, en zeker de spoedwet, kunnen en moeten verdwijnen
    De genoemde onderzoeken en bevindingen onderstrepen dat ‘groepsimmuniteit’ zo goed als bereikt is. Daarmee kunnen ALLE corona maatregelen -social distancing, anderhalve meter, etc- onmiddellijk verdwijnen. De corona spoedwet van het kabinet Rutte, die de democratie en vrijheid in Nederland buiten werking stelt en de facto door een communistische dictatuur vervangt –een paar ministers gaan dan immers per decreet regeren- kan de prullenbak in.
    Gebeurt dit niet, dan kan met inmiddels 100% zekerheid worden gesteld dat er kwade opzet in het spel is, er een bepaalde agenda wordt uitgevoerd, en de Nederlandse bevolking het slachtoffer is geworden van een staatsgreep door haar eigen regering, bestaande uit twee ‘christelijke’ partijen en twee extreemlinksliberale partijen. Mocht de spoedwet op 1 juli toch ingaan, dan kunnen we ons land niet anders als bezet gebied beschouwen.

Xander
    (1) Unzensuriert