Sana Cunial zegt hoe het zit en sloopt Bill Gates, de WHO en de Deep State! (NL ondertiteling)

• zaterdag 16 mei 2020
  • Deze vrouw neemt geen blad voor de mond en legt even uit hoe het écht zit!

VIDEO:Sana Cunial zegt hoe het zit en sloopt Bill Gates, de WHO en de Deep State! (NL ondertiteling)

(Door: “Danny”)
    Sara Cunial is een onafhankelijke politica in Italië, nadat ze zich heeft losgemaakt van de “Vijfsterrenbeweging”. Ze doet een boekje open zodat iedereen hoort wie en wat deze mensen zijn en wat hier achter zit. Bravo! Ze is niet op haar mondje gevallen en heeft heel goed door wat er speelt en wat de belangen zijn van deze absurde maatregelen en het overtrokken Covid-19 virus. Iedereen die verder kijkt weet het. Het is zo duidelijk dat het niet te ontkennen valt, maar mensen die jarenlang televisie kijken, krijg je gewoon niet van hun standpunt af.
    commonsenseTV
    Dagelijks, dag in dag uit, zijn platforms zoals CSTV, maar ook andere, belangeloos bezig om onze medemensen te waarschuwen. Te redden, want ze hebben geen idee wat ze te wachten staat. Maar je wordt verketterd.
    Maar deze vrouw neemt geen blad voor de mond en legt even uit hoe het écht zit! De WHO, Bill Gates en de  Deep State. Ze worden hier keihard aangepakt en ontmaskerd.
    De bedoeling van deze hoax en nep-crisis is de totale controle over de mensheid! Steeds meer politici en experts komen naar buiten. De AfD onthult de werkelijkheid achter Covid-19 al mondjesmaat, VOX in Spanje roept op tot landelijke demonstraties. Maar zoals deze heldin hebben we ze nog niet gehad!
    NU DE MASSA NOG! Kom uit die bubbel en red je land en je eigen leven!!