“WE LIEPEN CONSTANT ACHTER DE FEITEN AAN”

• vrijdag 24 april 2020
  • Categorie:
  • De gezamenlijke virologen van Nederland onder leiding van woordvoerder Ab Osterhaus maken bekend dat ze constant achter de feiten aan liepen.

“WE LIEPEN CONSTANT ACHTER DE FEITEN AAN”

Screenshot_17
    (Door: “Weethetwel”)
    Kijk, het staat er écht. In alle kranten. De gezamenlijke virologen van Nederland onder leiding van woordvoerder Ab Osterhaus maken bekend dat ze constant achter de feiten aan liepen. Het virus was al lang in Nederland, voordat ze hun fantástische aanpak er doordramden. Dringt het tot u door wat ze hier eigenlijk bekend maken? Sorry, het was te laat voor uw lock-down. Foutje, bedankt. Maar dat wisten ze natuurlijk ook van te voren. Een eerdere lock-down zou ook niet geholpen hebben. Het is gewoonweg niet mogelijk een besmettelijk virus af te zonderen. Oók niet door de bevolking op te sluiten en te verbieden op het strand te wandelen. Zo’n virus komt er altijd en overal. Dringt het ook tot u door wat hij hier zegt over onze bejaarden en gehandicapten, die meedogenloos opgesloten zitten? “Het virus komt er tóch wel”. Dank zij Ab en consorten sterft onze oudere generatie onder de meest mensonterende omstandigheden: in diepe eenzaamheid.
    Het opsluiten van de bejaarden is een verachtelijke maatregel
    Virologen weten drommels goed dat je een besmettelijk virus niet tegen kunt houden dat al op tientallen plaatsen in de wereld gesignaleerd is. Ab Osterhaus weet dat als de beste, omdat hij zo verheugd was toen één klein meisje “kneiterbesmet” met de Mexicaanse griep in Nederland aankwam. Toen liep hij níet achter de feiten aan, maar wist toch zeker dat deze griep zich in heel Nederland zou verspreiden. Het hele circus van mondkapjes en opsluiten van mensen en bejaarden is één grote show voor de Bühne, want uiteindelijk houd je het virus niet tegen.
    Wat Ab en consorten (en onder consorten verstaan we uitdrukkelijk de gezamenlijke politici van Nederland die het allemaal laten gebeuren en hun mond niet open doen) wél bereiken met het opsluiten van bejaarden: dat door angst en stress de weerstand van deze mensen snel afneemt en ze daarom bij bosjes komen te sterven. Mensonterend en in diepe eenzaamheid. Niet alleen voor deze mensen zelf, maar ook voor de familie en alle betrokkenen.
    End hout
    Is het een teken van deze tijd dat de bevolking dit zo maar laat gebeuren? Mijn vader zaliger was een zeer vredelievend persoon die geen vlieg kwaad zou doen. Maar ik weet zéker wat hij zou doen wanneer onbenullige politici hem zouden verhinderen bij zijn stervende moeder te komen. “Ik pak een end hout en álles gaat aan de kant wat tussen mij en mijn moeder staat.”
    Door:
    “Weethetwel”