Stop de niet onderbouwde klimaathysterie!

• donderdag 5 december 2019
  • Categorie:
  • Wie controleert het VN-klimaatpanel, daar waar deze waanzin vandaan komt, eigenlijk?

5-12-2019
    (Door: “Elise Nijmegen”)
    Ik wilde eigenlijk niets over het klimaat zeggen, maar de waanzin komt op je af, of je nu wilt of niet. En bovendien wil de minister-president ons die waanzin opdringen. In onderstaand artikel wordt de klimaatwaanzin getest, een volledig transcript van een toespraak van dr. John Christy. Klimaatmodellen veronderstellen dingen en komen niet overeen met gegevens uit de echte wereld. Een lang, interessant en technisch onderbouwd, artikel dat de bevestigt wat we al weten; rekenen kunnen vele “wetenschappers” niet of ze berekenen het terug vanaf de gewenste uitslag.
    www.thegwpf.com
    Ingenieur Adegeest heeft opnieuw fouten ontdekt in de het milieurapport van Lelystad airport en zegt: “Het is je reinste oplichterij.” Actiegroepen rond de luchthaven spreken van “fraude en manipulatie”. Ingenieur Adegeest is er persoonlijk verantwoordelijk voor dat het verplichte milieurapport van Lelystad airport twee jaar geleden de prullenbak inging, omdat hij fouten in de berekening van de geluidsoverlast had gevonden. Er bleek gerekend te zijn met zo’n laag vermogen van de vliegtuigen dat het vliegtuig in de praktijk zou zijn neergestort.
    In het nieuwe rapport vond hij het vreemd dat de uitstoot van vliegtuigen toenam, maar de neerslag van stikstof afnam… Als gevolg van een “invoerfout” pakt de stikstofneerslag zo laag uit dat Lelystad airport onder de norm valt waarbij een Natuurbeschermingsvergunning noodzakelijk is. Wanneer Adegeest dit opnieuw berekent met de door het RIVM geadviseerde gegevens komt de stikstofdepositie daar duidelijk boven. Ook is de impact van autoverkeer van en naar het vliegveld fors onderschat of niet berekend. Met alle belangrijke aanvoerwegen die Aldegeest wel meenam in zijn berekeningen, komt de stikstofdepositie op 35 keer zoveel als die berekend is door Adecs. Schiphol ook maar even narekenen, denk ik?
    Ik hoop niet dat het met Dhr. Adegeest gebeurt of met andere Nederlandse critici, maar in Duitsland worden diegenen die de waarheid over de klimaathysterie in alle openheid willen vertellen en de mensen wakker willen maken, opgejaagd. Vorige maand zou er een openbare bijeenkomst over het klimaat worden gehouden in Duitsland. Wetenschappers zouden er bewijs presenteren waaruit blijkt dat er geen klimaatcrisis is. Fascistische klimaatactivisten van Offences Antikapitalistisches Kimatreffen, die nauwe banden onderhoudt met de terroristische Antifa, hebben er voor gezorgd dat we ons als opgejaagd wild voelen en zelfs moesten onderduiken, zei één van de wetenschappers, daarbij heeft de Duitse overheid nadrukkelijk geweigerd om ons te beschermen. www.ninefornews.nl
    Overal komen onafhankelijke klimaatwetenschappers, die geen belangen hebben, in protest tegen de apocalyptische beweringen over het klimaat.
    www.ninefornews.nl
    Wie controleert het VN-klimaatpanel, daar waar deze waanzin vandaan komt, eigenlijk? Wie onderzoekt of zijn berekeningen kloppen? Want of het toeval is dat zoveel berekeningen niet kloppen, maar wel geheel in lijn liggen met het politieke mondiale beleid?
    www.climategate.nl
    Vandaag gaat heel Frankrijk plat, iets wat ik persoonlijk in de toekomst wel in meerder “open-grenzen” landen in de EU zie gebeuren, omdat de Fransen helemaal klaar zijn met Macron. Macron, die dezelfde Agenda nastreeft als Rutte, Merkel en Trudeau. De zogenaamde “verduurzaamheidsagenda” van de Verenigde Naties. De VN die wil gaan bepalen wat we eten en wie het maakt, wat we leren en hoe we communiceren, die persoonlijk bezit van een auto en het bezit van privé landbezit wil afschaffen en die de wereld vanuit één regering wil regeren.
    In Frankrijk staakt het openbaar vervoer voor onbepaalde tijd, het grondpersoneel van Air France staakt, en ook de vuilnismannen in Marseille. Advocaten, vrachtwagenchauffeurs, onderwijzers, studenten, bij olieraffinaderijen wordt het werk neergelegd, Renault- en Peugeot-personeel gaat de fabriek niet in en zelfs op het politiebureau wordt gestaakt.
    Het hele land gaat plat, en dat, beste Nederlanders, noem ik éénsgezindheid, iets waar wij in Nederland, we lijden namelijk allemaal onder het Rutte-beleid, iets van kunnen leren.
    www.ad.nl
    Heel begrijpelijk dat die Fransen er genoeg van hebben. Heel veel Nederlanders met gezond verstand zijn ook klaar met het globalistische beleid dat Nederland afbreekt, de armoede vergroot, de bevolking opzadelt met mega-hoge rekeningen, het huizentekort heeft gecreëerd, de boeren niet laat boeren, de bouwers niet laat bouwen, de vissers niet laat vissen en voornamelijk bezig is met allerlei wetten en maatregelen te verzinnen om de Nederlandse bevolking armer te maken en de multinationals, die getakt kunnen worden aan de rijksten der aarde, nog rijker maken.
    Dit is ons land en om het te behouden zullen we wat Franser moeten worden. We willen niet dat onze kinderen slaven worden van een mondiaal dictatoriaal systeem. Vrijheid, tradities, gelijkheid, familiaire waarden en de Nederlandse identiteit en cultuur zijn geen dingen waarover onderhandeld kan worden, maar het zijn dingen die we koesteren en die behouden moeten blijven voor toekomstige generaties Nederlanders.
    Door:
    “Elise Nijmegen”