Mogelijk meer asielzoekers in Den Helder en andere gemeenten in de Noordkop

• dinsdag 5 november 2019
  • Categorie: , ,
  • Het is niet uitgesloten dat Den Helder en andere gemeenten in de Kop van Noord-Holland worden benaderd voor de opvang van (extra) asielzoekers.

COA heeft per 1 januari 37.000 plekken voor asielzoekers nodig. Of de gemeenten in de Kop van Noord-Holland zijn benaderd wil woordvoerster Alet Bouwmeester niet zeggen: ,,Wij zijn in het hele land in gesprek met gemeenten. We lopen niet vooruit op deze gesprekken.’’
    Van de vier gemeenten heeft COA alleen centrale opvangplekken in Den Helder. De centra (azc Doggershoek, azc Nieuweweg en twee opvanglocaties voor alleenstaande minderjarige vluchtelingen) zitten met 827 bewoners nog niet helemaal vol. Bouwmeester: ,,Het aantal bewoners is een momentopname. Het fluctueert in verband met instroom en vertrek van bewoners.’’
    Noordhollands Dagblad

De autochtone bevolking in Nederland moet net zoals in de rest van de EU, vervangen worden door moslims, dat is nu eenmaal het streven van de EU met op de achtergrond George Soros die veel financiert.(ook onze kieswijzer)

In Wieringerwerf gaat het gerucht dat er op het braak liggend terrein van de voormalig Technische School aan de Ir. Ovingestraat een AZC zal worden gebouwd. Waar of niet waar??

Nederlandse gezinnen worden hun huizen uitgezet, maar als het voor migranten is worden alle bestemmingsplannen aan de kant geschoven. Vervolgens draaien we weer op voor gratis wonen, gratis geld, gratis gezondheidszorg en gratis juridische bijstand(een leven lang) voor de migranten.
    Dat ons land zo langzamerhand propvol is wordt verzwegen.