Er zijn 1001 redenen om uit de EU te stappen!!!

• vrijdag 29 november 2019
  • De EU heeft van 700 prominente wetenschappers te horen gekregen dat er geen klimaatcrisis is, maar of ze er naar luistert…
    28-11-2019

(Door: “Elise Nijmegen”)
    De EU houdt zich niet aan haar eigen regels, zo laat onderstaand artikel weten, Prof. Jörg Meuthen laat weten dat aan de Europese Commissie 27 leden zijn voorgesteld in plaats van 28 en dat de Commissie niet operationeel kan zijn zonder een aangewezen kandidaat uit Groot-Brittannië. Daarbij moet de EU-begroting het komende jaar met € 850 miljoen omhoog, alleen al € 500 miljoen voor de klimaatwaanzin.
    De EU heeft van 700 prominente wetenschappers te horen gekregen dat er geen klimaatcrisis is, maar of ze er naar luistert… De 700 wetenschappers merken verder op dat er geen bewijs is  dat er zwaardere orkanen, overstromingen en soortgelijke natuurrampen ontstaan door de opwarming van de aarde en er geen reden is tot paniek.
    www.ninefornews.nl
    Het is duidelijk dat de EU met politici van alle EU-lidstaten, diegenen die tegen de nationale bevolking inwerken, andere afspraken hebben gemaakt en dat er miljarden aan immigranten moeten worden uitgegeven en niets tot bijna niets aan de nationale bevolking.
    In Duitsland heeft de overheid € 23 miljard vrijgemaakt. Niet om de armoede te bestrijden, die ook in Duitsland al jaren stijgt, veelal ook bij de ouderen, maar voor immigrantendoeleinden. Hans-Eckhardt Sommer klaagt over de dreiging van armoede onder de illegaal aangekomen migranten. Negen miljoen ouderen in Duitsland leven onder de armoedegrens. Als die € 23 miljard gebruikt zou zijn voor de 9 miljoen gepensioneerden, dan had elke gepensioneerde een extra € 213,- kunnen krijgen.
    Duitsland gaat meer aan de NAVO betalen vanaf 2021 en dat zal voor Nederland ook wel gelden… Het Duitse aandeel zal van 14,8% naar 16,35% gaan, zo is besloten.
    Hongarije, het land dat zijn bevolking wel beschermt tegen globalisten zoals Soros en Timmermans, en tegen “islamisten”, heeft een sterk groeiende economie, de sterkste in Europa, en doet vele nieuwe investeringen.
    Het Verdrag van Lissabon, één van vele door politici stiekem getekende verdragen, dat in 2020 ingaat, is eigenlijke een Europese grondwet die boven de nationale wetten zal staan… De regels en de uitwerking, waar de Nederlandse regering niet over spreekt, staan haaks op onze soevereiniteit.
    Het verdrag maakt het mogelijk om een EU-leger op te zetten (EUROGENDFOR/PESCO), de manschappen die op de gele hesjes inslaan in Frankrijk. Dit verdrag zou wettelijk ingaan tegen het Verdrag van Wenen, en met dit verdrag zouden alle gemeenten in de EU voor een groot deel hun wetgeving voortaan ter goedkeuring aan de EU moeten voorleggen.
    Hieronder nog een filmpje over het zeer gevaarlijke Verdrag van Lissabon. Een interview met leden van het Europese parlement uit Tsjechië en Engeland.
    Artikel 17, paragraaf 3 van het verdrag; leden worden gekozen om hun gedrag, als je zeer pro-EU bent dan heb je meer kans op een commissiebaan en als je tegen het dictatoriale EU-instituut bent krijg je die baan nooit. Er kan dus nooit een oppositie zijn in de commissie…
    In artikel 4, 4.3 staat dat alle leden zich ten alle tijden moeten houden aan het Verdrag van Lissabon.
    Op de vraag of het EU-parlement (velen daarvan worden betaald door Soros) in staat is om de EU-commissie te controleren, is het antwoord nee. De EU-commissie kan door geen enkel parlement uit haar functie worden ontheven.
    Normaal gesproken zou je verwachten dat de “volksvertegenwoordigers” van verschillende landen ook daadwerkelijk hun bevolkingen vertegenwoordigen, maar door het Verdrag van Lissabon zijn ze verplicht om de EU te steunen. Anders schenden ze het verdrag… Er is dus duidelijk 0% democratie in de EU.
    Er zijn zo ontzettend veel redenen waarom we uit de EU zouden moeten stappen, er zijn zo ontzettend veel redenen waarom dit Rutte-III kabinet moet opstappen, ik zou nog de hele dag kunnen blijven schrijven.
    Maar als u uw vrijheid lief heeft en wilt behouden en de gelijke rechten van vrouwen wilt behouden, als u de Nederlandse identiteit, cultuur en tradities koestert en die door wil gaan geven aan uw (klein)kinderen, als u wilt dat er miljarden geïnvesteerd worden in Nederland en de Nederlanders in plaats van in doelloze dictatoriale instituten en immigranten, als u wilt dat de grenzen dicht gaan voor meer veiligheid en controle, dan stemt u vast PVV de volgende keer. Tenminste, als we nog nationaal mogen stemmen door het Verdrag van Lissabon…
    Door:
    “Elise Nijmegen”