Het realisme zal het idealisme verminderen

• dinsdag 30 juli 2019
  • Categorie: , , ,
  • Veel geld uitgeven aan onzin ten koste van de Nederlanders…

Screenshot_66
    (Door: “Elise Nijmegen”)
    Er is een kloof. Een kloof tussen mensen die vinden dat we Nederland zoveel mogelijk in oude staat moeten laten, onze vrije westerse cultuur moeten behouden, dat tradities zoals Sinterklaas en Zwarte Piet moeten blijven bestaan, en mensen die vinden dat we moeten globaliseren/islamiseren. En ik geloof dat, met het oog op de totalitaire manier waarop de EU en ook de islamideologie zich manifesteren, een middenweg er niet echt meer inzit. Allebei de groepen mensen lijken heilig overtuigd van hun gelijk. Waarom zou je iets goeds inruilen voor iets slechts? Waarom zou je iets democratisch, iets wat werkt en waar mensen tevreden mee zijn, willen veranderen?
    Maar zo is het ook een beetje met een de-radicaliseringsprogramma; het kan alleen werken als je de basis aanpakt, het probleem onderkent, je de inhoud weet en geen feiten blijft ontkennen.
    Een jihad de-radicaliseringsprogramma is gedoemd om te mislukken, omdat het niet ingaat op de oorzaak, het motief van de heilige oorzaak – islamitisch teksten en leerstellingen, zo schrijft Pamela Geller heel terecht. Deze absurde programma’s zijn gebaseerd op het idee dat de islam een religie van vrede is en dat jihad-terroristen deze verkeerd begrijpen.
    Maar dat is onjuist, dus de programma’s mislukken en een moslim-stel, dat een de-radicaliseringsprogramma had ondergaan, waren de zelfmoordterroristen achter de aanslag op de rooms-katholieke kathedraal waarbij meer dan 20 mensen omkwamen afgelopen zondag.
    Hongarije, het land dat moedig en standvastig blijft onder de EU-druk en de nationale belangen heel terecht boven die van de EU stelt, zegt dat illegale immigratie een bedreiging is voor de Europese cultuur en beschaving. Ook herhaalde het haar soevereine recht om multiculturalisme te verwerpen en het bekritiseerde de EU voor het terugdringen van de pogingen van de Italiaanse leider Matteo Salvini om de illegale overtochten over zee aan te pakken.
    Hongarije wil Hongarije behouden als een Hongaars land en daar hebben we recht op en wij willen zelf bepalen met wie we wel en niet gaan samenwonen in ons land. We accepteren geen Brussel, New York of Geneve om dit soort beslissingen voor ons te nemen, zei de Hongaarse minister van Buitenlandse zaken, Peter Szijjártó.
    www.breitbart.com
    Radicale moslims. Waarom lopen er radicale moslims, in onderstaand artikel ook wel extreem genoemd, los in ons land? Een radicaal rechts denkend mens was allang in de gaten gehouden, misschien wel preventief opgesloten uit naam van de globalisering. Maar goed, onderstaand artikel laat weten dat radicale moslims in verweer gaan tegen een wet. Een wet die geldt voor iedereen en dus ook voor hun.
    Ik snap het probleem niet, de wetten van een land moeten gerespecteerd worden en staat het je niet aan in een land, ga dan naar een land waar wetten zijn die je wel aanstaan. Respecteer het land waar je bent en de inwoners van het land en bevalt het niet, pak je koffers. Vrouwen in Nederland zijn en blijven vrij en stop met het promoten van islamitische middeleeuwse waanideeën in ons land.
    www.telegraaf.nl
    President Trump heeft de kersverse Britse premier Boris Johnson een uitgebreid vrijhandelsakkoord beloofd voor na de Brexit. Volgens beide wereldleiders biedt het vertrek uit de EU een grote kans om de economische banden tussen de VS en Groot-Brittannië te versterken. Omdat de EU streeft naar totale controle, worden vrije handelsakkoorden centraal geregeld. De wereldleiders ontmoeten elkaar weer volgende maand, maar dan meer op een persoonlijk vlak, op de G7-top in het Franse Barritz.
    www.ed.nl
    YouTube bepaalt in opdracht van de elitaire globalisten wat de waarheid is en wat wel en niet geplaatst mag worden en is toegestaan. Een (VN) censuurbeleid, dat er volgens onderstaand artikel toe heeft geleid dat het woord christen onacceptabel was. Toen de oprichter van een groep christelijke veteranen een filmpje probeerde te uploaden voor zijn organisatie ontving hij een melding dat het woord christen niet langer acceptabel was onder het advertentie-targeting beleid van de site.
    www.rt.com
    In onderstaand artikel leest u over hoe de politiek u voorliegt over de nergens op gebaseerde klimaathysterie die vele nieuwe maatregelen met zich meebrengt die u en alle andere hardwerkende goedwillende Nederlanders financieel misschien wel aan de afgrond zal brengen. We moeten van het gas af? Waarom?
    Een erg interessant artikel, dat o.a. benoemt dat de samenleving zal worden geëlektrificeerd en dat de druk op de elektriciteitsvoorzieningen explosief zal toenemen en die het niet aan zullen kunnen. In Duitsland zijn de oude bruinkoolcentrales weer opgestart om aan de gigantische vraag naar elektriciteit te kunnen blijven voldoen.
    Soms denk ik weleens: denkt het politieke kartel nu werkelijk nooit na over de lange termijn consequenties of is dit gewoon de bedoeling. Veel geld uitgeven aan onzin ten koste van de Nederlanders…
    Laten we een voorbeeld nemen aan Hongarije, dat zijn bevolking op de eerste plaats zet en beschermt tegen de islam en de EU. Een land, dat terecht niet wil opgaan in de grijze islamitische middeleeuwse vrijheidsbeperkende totalitaire ideologie.
    Een standvastigheid en een realisme dat, zelfs na jaren gedemoniseerd te zijn, maar één partij in ons land ook al jaren heeft: de PVV, die wel moedig genoeg is om de waarheid op tafel te leggen!
    PVV normale grootte
    Door: