Even voorstellen: Richard de Graaf (PvdA)

• vrijdag 13 maart 2015
  • In de aanloop naar de verkiezingen schenkt Stichting JAS aandacht aan de kandidaten uit de Noordkop van de verschillende politieke partijen.
    Richard is geboren en getogen in de Noordkop. Hij staat op de 9 plaats voor de Waterschapsverkiezingen en op nummer 18 van de provinciale PvdA-lijst.

Veel succes wenst Stichting JAS hem.

Richard de Graaf (PvdA, Julianadorp)

Ik ben trots als inwoner van de Kop van Noord-Holland op de lijst te staan, op nummer 9 voor het waterschap Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier en op nummer 18 voor Provinciale Staten. De Partij van de Arbeid heeft de laatste jaren goed werk verricht: de bonussen van bankiers zijn aangepakt en de ontslagbescherming blijft bestaan. Juist nu het economisch herstel weer intreedt is het belangrijk om onzekerheid en bezuinigingen te voorkomen.

Rechtse partijen zoals CDA en D66 pleiten voor nieuwe bezuinigingen en daarom moeten mensen niet thuis blijven maar PvdA stemmen. Dankzij de PvdA in Noord-Holland hebben inwoners vanaf het begin inspraak bij nieuwe windmolenparken en moet het geld dat deze opbrengen ten goede komen aan de voorzieningen. Op www.noordholland.pvda.nl kunt u alles lezen over onze plannen voor meer werk voor jong en oud.

P.v.d.Munnik zei

Richard de Graaf slaat wel een beetje wartaal uit, verder is het een prima kerel. Sinds de PvdA samen met de VVD aan het regeren is geslagen is zijn de sociale voorzieningen afgebroken, de ziektekosten verzekeringen zijn dramatisch verslechterd, de windmolenidioterie is tot ongekende hoogte gestegen, de asielzoekers industrie is een ramp voor de hardwerkende belastingbetaler en het economisch herstel van Rutte en Samson is gebaseerd op VOORSPELLINGEN van het CPB en die hebben het jaar na jaar al veel te hoog ingeschat.
    Dat rechtse partijen willen snijden in het veel te grote ambtenarenapparaat had al vele jaren eerder moeten gebeuren.