Actiegroep tegen windmolens Houten wil landelijk opereren

• dinsdag 9 december 2014
  • Categorie: , ,
  • AMSTERDAM – Het bestuur wil in heel Nederland ontwikkelaars dwars gaan zitten.

december 9, 2014 | Door  |
    De actiegroep Gigawiek wil landelijk gaan opereren. Nu strijden de actievoerder  tegen 3 windmolens in Houten, maar nhet bestuur wil in heel Nederland ontwikkelaars dwars gaan zitte.

Hij zegt moeite te hebben met bijvoorbeeld het aanspreken van Eneco-medewerkers op Twitter. “Ik ben het ermee eens, maar de wijze waarop je dat aan de kaak stelt, is niet de mijne”, aldus Bakker.Dit schrijft het AD dinsdag. Voorzitter Maurice Bakker van Gigawiek stopt er wel mee uit onvrede over onder andere de werkwijze van Gigawiek.
    Bakker is nog wel bestuurslid is bij de andere landelijke protestvereniging tegen windmolens, de Nederlandse Vereniging Omwonenden Windturbines (NLVOW).