zondag 3 april 2022

Jeroen en Willem nemen de week door

.......het lekken van informatie naar derden, in dit geval de pers, en de "trial by media"

1-4-2022

Voor de volledige aflevering, klik op de onderstaande link: https://cafeweltschmerz.nl/videos/jer... In deze uitzending gaat het over de rechtszaak van het OM tegen Willem Engel, vooral over de zaken die niet volgens het boekje zijn gegaan: het lekken van informatie naar derden, in dit geval de pers, en de "trial by media". Daarnaast werd het internationale nieuws besproken, in Duitsland, Frankrijk en Canada worden ook dissidenten opgepakt. Ook de politiek in Nederland komt langs. --- Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen. Waardeer je onze video's? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast! https://cafeweltschmerz.nl/register/ Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox? https://cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/ Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!

Cafe Weltschmerz

Geen opmerkingen: