Van corona-lockdown naar klimaat-lockdown . . .

• vrijdag 23 april 2021
  • Categorie: , , , ,
  •  Een andere manier naar het wereldwijde communisme, dat is het streven van de WHO, de EU en het WEF.

Van corona-lockdown naar klimaat-lockdown . . . ..

(Door: “Elise Nijmegen”)

Van deze corona-lockdown gaan we direct door naar de klimaat-lockdown, die de consequentie zal zijn van de door de EU aangenomen klimaatwet van Frans Timmermans. Die wil dat Europa klimaatneutraal is in 2050, iets waar China, India en de VS niets in zien. Klimaatneutraal zijn, stoppen met fossiele brandstoffen, geen vlees eten e.d. is een grote “groene” leugen met nul kans van slagen en met catastrofale gevolgen voor onze economie en welvaart, zegt dr. Ferdinand Meeuws.

De kosten van windenergie zijn dubbel zo groot als die van fossiele brandstoffen en er moet steeds een even grote “back-up” met fossiel zijn om windstille periodes op te vangen. Meer windmolens maakt de groene energie prijs dus nog duurder.

Deze globalisten berekenen alles in hun voordeel; kernenergie wordt genegeerd, de biomassa-houtstook, die vele mooie en noodzakelijke bosgebieden uitroeit, stoot volgens deze “mensen” geen CO2 uit. Net zoals bij de covid-hoax is de klimaatonzin, het redden van de aarde, de grootste bullshit ooit. Een andere manier naar het wereldwijde communisme, dat is het streven van de WHO, de EU en het WEF.
    (opiniez.com)

Het virus is zo dodelijk dat u getest moet worden om te kijken of u het heeft… 99,98% merkt er niets of weinig van en overleeft dit zo gevaarlijke virus. En wat heeft u dan eigenlijk als u positief getest bent? Want het zogenaamde gevaarlijke virus is nooit geïsoleerd, dus met andere woorden; “het bestaat niet”!!!.

Er wordt mijns inziens door de politiek, zoals ze dat op vele gebieden stimuleert, ongelijkheid, tweedeling en verdeeldheid gezaaid door het onzinnige testen met een test die niets aangeeft en het vaccineren van mensen en die dan vervolgens privileges te geven…. De politiek creëert, maar dat doet ze in mijn ogen al jaren, een verdeelde en ondemocratische samenleving.

Nu registreert het RIVM of en wanneer u gevaccineerd bent en de kleur is geel, net zoals de Jodensterren vroeger waren, maar dat even terzijde. Er vallen doden door de vaccinaties, mensen die kerngezond waren, vallen nu bij bosjes dood neer nadat ze gevaccineerd zijn met welk vaccin dan ook.
    (herstelderepubliek.com)

Iemand die bij de Wereldgezondheidsorganisatie, de WHO, heeft gewerkt, Astrid Stuckelberger, doet een boekje open over de echte plannen van de ongekozen satanistisch ingestelde wereldleiders die het wereldbeleid bepalen en de wereldbevolking niet als mensen, maar als gebruiksvoorwerpen zien.

Volgens Astrid is Zwitserland het centrum van de corruptie en zijn Bill Gates en zijn “GAVI”-onderneming, waar Rutte en ook Kaag zo vol lof over spreken, beiden, zowel Bill als GAVI schijnen immuniteit te bezitten en zijn vrijgesteld van elke schade die ze de mensheid aandoen.

De WHO neemt de leiding, aangezien de toepassing van de internationale Gezondheidsregeling (IHR) voor het gemak is opgenomen in de statuten van de WHO, wat betekent dat er niet over gestemd hoeft te worden en dat wat de WHO beslist per direct van kracht is… In 2016 werd een reglement aangepast dat ervoor zorgt dat de directeur-generaal in zijn eentje kan beslissen om vaccins toe te dienen aan de wereldbevolking of een “PCR-test te verkopen”.
    (eindtijdnieuws.com)

Ik vind er wel wat van dat om reden van Covid, iets dat niet zichtbaar is én niet bestaat, ons onze vrijheden en privacy worden afgepakt. Ik vind er wel wat van dat onze ouderen nog steeds hun vrijheid niet terug hebben. Dat er nog steeds elke dag ondernemers failliet gaan. Dat er baby’s, kinderen en anderen getest worden met testen die nanotechnologie bevatten, zonder geldige reden, en velen zelfmoord plegen door de maatregelen.

Een bizarre situatie die wij, de Nederlandse bevolking, de gewone normale Nederlanders, de motorrijders, de hippies, de boeren, de voetbalfans, de zorg, de kermisexploitanten, de gepensioneerden, de leraren en alle mensen die onterecht gecensureerd worden en/of lastig worden gevallen door politiek geïnstrueerde intimidatieteams, omdat ze de waarheid laten zien of horen, met zijn allen kunnen stoppen. En dat gaan we ook doen, aangezien iedereen het erover eens kan zijn dat wij allemaal, maar speciaal onze kinderen, een toekomst verdienen waarin ze vrij kunnen zijn. En waar ze veilig zijn!

Er moet me toch nog even iets van het hart; ik vind het onbegrijpelijk, triest, treurig en zeer vreemd en echt, maar dan ook echt onbegrijpelijk dat er van de geüniformeerden en/of veteranen, die een eed hebben gezworen om anderen te helpen, of andere moedige mannen en of vrouwen die zich aan de grondwet houden en onrecht bestrijden; dat er van al die mensen niemand is, in al die jaren dat het al aan de gang is, die deze vreselijke satanische misdaden, gepleegd door hooggeplaatsten met kinderen, heeft onderzocht. Of die dusdanig geraakt is door het satanistisch misbruik in ons land, iets dat nog steeds gebeurt (zie het Red Pill Journaal met de overlevenden van satanistisch misbruik; Joost en Johan), het kinderleed, de kinderen die elk jaar opnieuw verdwijnen en/of worden geofferd. Hoe bizar is dat, dat iets dat vele kinderlevens, families en slachtoffers in de vernieling heeft geholpen of zelfs levens heeft beëindigd, nog steeds kan gebeuren? Hoe dan?

Door:
    “Elise Nijmegen”