zaterdag 12 september 2020

Sietske geeft les in logica en de deugd der hypocrisie

Sietske ontleed voor u de deugd der hypocrisie

12-9-2020

Zie hier


Grapperhaus was weliswaar hypocriet maar reageerde normaal. We moeten hem prijzen, omdat hij doet wat wij ook willen. We willen geen excuses van hem of aftreden vanwege hypocrisie. We willen allemaal wat hij deed. Sietske ontleed voor u de deugd der hypocrisie

Blue Tiger Studio

Geen opmerkingen:

Een reactie posten