Teken petitie van huisarts Rob Elens om behandeling hydroxychloroquine toe te staan

• donderdag 14 mei 2020
  • Categorie:
  • Bij herhaald weigeren van deze 100% bewezen veilige en spotgoedkope therapie lijken verantwoordelijke bewindslieden opzettelijk de volksgezondheid in gevaar te brengen
    14-5-2020

(04.20 uur) – De Nederlandse huisarts Rob Elens (inzet) is gisteren een petitie gestart om de internationaal zeer succesvol gebleken anti-corona therapie met onder andere hydroxychloroquine ook in Nederland toe te staan. Elens gaf de afgelopen dagen massaal bekeken interviews aan Blue Tiger Studios en Café Weltschmerz, waarin hij zijn frustratie uitte over het feit dat de Nederlandse overheid klaarblijkelijk niet geïnteresseerd is in het op spotgoedkope en snelle wijze genezen van corona patiënten, maar per se op een nauwelijks getest en niet bewezen vaccin wil wachten.

De tekst van de petitie:
    COVID-19 heeft vreselijke gevolgen maar er bestaat gelukkig een behandeling die, mits vroeg toegepast, uitstekende resultaten laat zien. Huisartsen moeten lijdzaam afwachten tot hun patiënten zodanig verslechteren dat ze eindelijk naar het ziekenhuis mogen alwaar bijna 50% komt te overlijden.

Wij

Een groep van verontruste artsen en burgers,

constateren

Dat medicamenteuze behandeling van COVID-19 met Hydroxychloroquine (HCQ): in de eerstelijnszorg niet is toegestaan; in woonzorgcentra niet is toegestaan; in de tweedelijnszorg alleen als wetenschappelijk onderzoek is toegestaan.
    En dat er daardoor erg veel sterfte onder COVID-19 patiënten is.
    Dat het zware middel van lockdown en de 1,5m social distancing onnodig is indien er een vroegtijdige behandeling voorhanden is gebaseerd op massaal testen.

en verzoeken

Met onmiddellijke ingang HCQ icm Zink toe te staan in de eerste, tweede en woonzorgcentra zorglijnen.
    Zie ook www.zelfzorgcovid19.nl voor achtergrondinfo mbt HCQ en zink.
    Bij het online gaan van dit artikel was de petitie al bijna 5000 keer ondertekend, wat in amper een dag tijd bijzonder veel is. Op de genoemde website Zelfzorg Covid 19 staat dat ´Inspectie IGJ, RIMV, SWAB en NHG vooralsnog weigeren mee te werken aan versoepeling protocol. Ondanks intensieve gesprekken en vriendelijke verzoeken blijven de overheidsinstanties hardnekkig weigeren het behandelprotocol aan te passen. Gebrek aan bewijs zou de reden zijn, terwijl wereldwijd voorbeelden van succesvolle toepassing van HCQ en zink zich opstapelen.´
    Medicijn bestaat al tientallen jaren en is bijzonder effectief en veilig gebleken
    De spotgoedkope therapie met hydroxychloroquine wordt al door duizenden artsen in meer dan 30 landen met groot succes toegepast bij mensen met de eerste verschijnselen van Covid-19. Het medicijn bestaat al sinds de jaren ’50, staat op de lijst met essentiële medicijnen van de WHO, is 100% bewezen effectief en kan bijzonder veilig worden genoemd, aangezien bij slechts 135 van 1,5 miljoen mensen bijwerkingen werden geconstateerd.
    De mainstream media en het social media leger, die zich volledig achter de vaccinatie agenda van Bill Gates, het RIVM, het kabinet Rutte en de farmaceutische industrie lijken te hebben geschaard, focussen zich echter op misleidende wijze op de hartritmestoornissen die in zeer zeldzame gevallen zijn geconstateerd.
    Brengen bewindslieden volksgezondheid bewust in gevaar?
    Indien de overheid deze 100% bewezen therapie blijft weigeren en daarvoor met valse argumenten blijft komen, dan is het niet ondenkbaar dat de meest verantwoordelijk personen, premier Rutte, minister De Jonge en RIVM directeur Van Dissel op zeker moment zullen kunnen –en misschien wel moeten- worden aangeklaagd wegens grove nalatigheid en het opzettelijk ernstig in gevaar brengen van de volksgezondheid.
    Softe staatsgreep en bezettingstoestand?
    Als we ooit nog een functionerende democratie terugkrijgen, dan zou een parlementaire enquête niet misstaan. Indien het kabinet ons echter met antidemocratische noodwetten en via de media verspreide incorrecte c.q. misleidende informatiepropaganda permanent in de huidige staat-van-beleg houdt, dan zou uiteindelijk zelfs van een ‘softe’ staatsgreep en bezettingstoestand kunnen worden gesproken, en zullen waarschijnlijk andere middelen nodig zijn om ons volk zijn vrijheid en zelfbeschikkingsrecht weer terug te geven.
    Laten we daarom hopen dat in Den Haag het gezonde verstand, dat met de HSL op topsnelheid ons land lijkt te hebben verlaten, weer terugkeert, voordat het snel dichterbij komende ‘point of no return’ wordt gepasseerd.

Xander

Unknown zei

Hulde voor deze arts
    Wanneer wordt Nederland wakker