VIDEO The Bossmaker: “Globalisme is dictatuur”

• zaterdag 11 april 2020
  • Oud VVD-Kamerlid Ybeltje Berckmoes interviewt Bossmaker Ronald Heister.

VIDEO The Bossmaker: “Globalisme is dictatuur”

Oud VVD-Kamerlid Ybeltje Berckmoes interviewt Bossmaker Ronald Heister.
    De wereld zoals wij die hebben gekend, is ten einde. In de wereld ná corona ontstaat een heel nieuwe wereld, waarin alles waar wij mee vertrouwd zijn, verandert. In de tussentijd lijken angst en verwarring uw slechtste raadgevers te zijn.
    Bossmaker helpt professionals en burgers zich voor te bereiden op deze nieuwe wereld. Want hoe goed bent u zowel professioneel en als burger voorbereid op het leven ná corona?
    Op dit moment rolt president Trump de People’s Economy voor ons uit. Wat is die People’s Economy. En wat kunt u nu doen om zich hierop voor te bereiden? Wat zijn de consequenties voor uw bedrijf, uw carrière, uw vermogen, uw gezin?
    Wereldwijd verliezen burgers en ondernemers het vertrouwen in onze overheden, regeringen en instituties. De autoritaire en totalitaire globalistische instituten als VN en EU zijn op sterven na dood en zullen hervormd moeten worden.
    Regeringen zullen het belang van de burger weer voorop moeten stellen. Het monetaire op schulden gebaseerde bankensysteem is failliet. En wat kunt u nu doen om zich hierop voor te bereiden? Wat zijn de consequenties voor uw bedrijf, uw carrière, uw vermogen, uw gezin?
    Hoe staat het met die dubbele globalistische Agenda 2030 van de Verenigde Naties, die tot voor kort van land tot land over al onze sectoren (geld, voedsel, geloof, economie, milieu) is uitgerold? Een agenda die de burgers hun vrijheden ontneemt, geld kost en steeds hetzelfde stramien lijkt te hebben? Wordt de vorming van de Nieuwe Wereld Orde nu een halt toegeroepen?
    In The Bossmaker spreekt de bekende PR & Marketing Bossmaker Ronald Heister over de enorme paradigma-verschuiving die momenteel plaatsvindt in de wereld. Wat zijn de gevolgen voor u als burger en ondernemer? En wat u kunt doen om u voor te breiden op wat komen gaat? Word lid van Bossmaker en ontvang onder andere de Bossmaker Times nieuwsbrief: https://bossmaker.nl/membership
    Ronald Heister