Zwitserland stelt 5G voor onbepaalde tijd uit vanwege mogelijke schade aan gezondheid

• dinsdag 18 februari 2020
  • Nederland ook al bezig met 6G

18-2-2020
    ________________________________________________________________________
    Japanse wetenschappers constateren dat WiFi kwaliteit sperma kan beschadigen: ‘Komende tientallen jaren enorme impact op vruchtbaarheid miljarden mensen’
    ————————————————————————————————————————-
    Zwitserland, dat voorop loopt bij het invoeren van het omstreden 5G, heeft de uitrol van de nieuwe mobiele frequenties voor onbepaalde tijd opgeschort. De reden is een advies van de Zwitserse Medische Associatie FMH om voorlopig heel voorzichtig te zijn met 5G, omdat er een aantal onbeantwoorde vragen zijn over de mogelijke schade aan het centrale zenuwstelsel en het ontstaan van kanker. Nederland wil in september 2022 de eerste 5G antennes activeren, zoals inmiddels gebruikelijk in ons ‘democratische’ land zonder enige inspraak van de burgers. De frequenties hiervoor moeten volgens EU-regels voor 30 juni dit jaar worden geveild. Aanmelden bij de Nationale Bond Overheidszaken voor een gezamenlijke aansprakelijkheidsstelling is ondanks eerdere deadlines nog steeds mogelijk.
    In tegenstelling tot wat telecomproviders en mainstream media beweren zijn er –met uitzondering van onafhankelijke wetenschappers- geen grootschalige officiële onderzoeken naar 5G verricht. De invoering van de omstreden zeer hoge EM frequenties komen daarom neer op een gigantisch experiment met de volksgezondheid.
    ‘Enorme impact WiFi op vruchtbaarheid miljarden mensen’
    Uit een zeer groot aantal onderzoeken is gebleken dat ook het al veel langer bestaande WiFi een breed scala aan klachten en gezondheidsproblemen kan veroorzaken. Zo ontdekten Japanse wetenschappers vorig jaar dat WiFi de kwaliteit van sperma kan aantasten, vooral bij langdurige blootstelling (2).
    De onderzoekers namen hiervoor sperma van 51 mannen die zich met hun partners hadden aangemeld voor kunstmatige inseminatie. De samples werden op drie manieren onderzocht: geen blootstelling aan elektromagnetische straling (EM), beschermde blootstelling, en totale (onbeschermde) blootstelling, zoals vlakbij een router of een smartphone die in je broek zit. Al na 2 uur bleek het sperma dat totaal werd blootgesteld aan EM veel sneller achteruit te zijn gegaan dan de andere samples, een effect dat na 24 nog duidelijker was.
    ‘Afgaande op de resultaten van de huidige studie kan duidelijk worden aangenomen dat hoe langer de blootstelling is, hoe hoger het risico op potentiële negatieve effecten,’ verklaarde wetenschapper Nakata. ‘Met langdurige blootstelling bedoel ik niet enkel dagen, weken of maanden, maar jaren. Dus in de komende tientallen jaren kan de impact op de vruchtbaarheid van miljarden mensen enorm zijn.’
    Zwitsers nemen nieuwe 5G torens nog niet in gebruik
    Omdat 5G volgens diverse onderzoeken veel krachtiger is dan WifI en tot diep in het menselijk lichaam kan doordringen, zullen de mogelijke schadelijke gevolgen vele malen ernstiger zijn dan bij WiFi. Het bracht het Zwitserse milieu agentschap Bafu ertoe de kantonnale overheden te vragen de nieuwe 5G torens nog niet in gebruik te nemen. Dat gebeurde zoals gezegd op advies van de genoemde FMH. De Zwitsers willen eerst meer weten over de mogelijke schade die 5G kan veroorzaken.
    EMF Scientist Appeal tegen 5G door meer dan 230 wetenschappers ondertekend
    ‘Op basis van gepubliceerde onderzoeken die door wetenschappers zijn gecontroleerd, concludeert de EMF-Scientist-Appeal groep dat 5G een verhoogde kans op ernstige gezondheidsproblemen kan veroorzaken, zoals kanker, neurologische stoornissen, verminderde vruchtbaarheid, en zelfs DNA-schade,’ is op de site van de Nationale Bond van Overheidszaken te lezen.
    Ook wetenschappers maken zich dus grote zorgen: meer dan 230 biologische en medische experts ondertekenden het EMF Scientist Appeal. Ondanks eerdere deadlines kunt u zich nog steeds voor een beperkt bedrag aanmelden bij de aansprakelijkheidsactie van de Bond, die erop is gericht om 5G ook in Nederland te laten uitstellen, totdat er grondig onafhankelijk onderzoek is verricht naar de gevolgen voor onze gezondheid.
    5G en corona?
    Opmerkelijk: in Wuhan, het epicentrum van de uitbraak met het gevaarlijke Covid-19 coronavirus, was juist een alomvattend 5G netwerk geactiveerd. Of beide zaken iets met elkaar te maken hebben is tot op heden enkel voer voor speculaties en complottheorieën.
    Nederland ook al bezig met 6G
    5G is nog niet eens ingevoerd, of de opvolger, 6G, wordt in Nederland al ontwikkeld. 6G moet rond 2030 worden geïntroduceerd. Daarmee zullen werkelijk alle apparaten in ons leven in ‘real-time’, dus met slechts een vertraging van luttele microseconden, met elkaar worden verbonden. En niet alleen onze auto’s, huizen, computers, wasmachines, smartphones etc.etc., maar ook onze breinen en lichamen. 5G en 6G zullen het mogelijk maken om met behulp van ingebrachte nanotechnologie en enzymen (via bijvoorbeeld vaccins in ons lichaam gebracht) op afstand direct in te grijpen in het menselijk lichaam.

Xander
    (1) Information Liberation via Infowars
    (2) BioNews
    Afbeelding (gesneden): Pixabay (rechtenvrij)