Waarom EMF en 5G voor de mens schadelijk is:

• zondag 26 januari 2020
  • Categorie:
  • Het gebruik van 5G is niet zonder risico's.

Zie hier

Rob van der Boom en Martin Pall (Engels gespr.)

Waarom EMF en het 5G netwerk daadwerkelijk schade aan het lichaam toebrengt en een reeks van ernstige klachten en aandoeningen tot gevolg heeft. De Amerikaanse Professor Martin Pall is bio-chemisch en medisch wetenschapper en deskundig op het gebied van elektromagnetische velden. Hij heeft hierover meerdere wetenschappelijke studies gepubliceerd. Martin Pall’s onderzoeken en publicaties worden internationaal als onderscheidend gezien en zijn van groot belang. Vanuit zijn bio-chemische en medische achtergrond brengt hij jarenlange wereldwijde onderzoeken en publicaties samen. Rob van der Boom, voorzitter van de stichting Elektrohypersensitiviteit, in gesprek over de gezondheidsrisico's van het 5e generatie mobiele netwerk, oftewel 5G. Conclusie; Het gebruik van 5G is niet zonder risico's. In zijn artikel '5G: Great risk for EU, U.S. and International Health!' wijst Pall op de schadelijke effecten van deze vorm van straling. Daarvoor baseerde hij zich op bestaande onderzoeken die aantonen wat de gevolgen kunnen zijn. Miskramen, onvruchtbaarheid, een afname van het libido, neurologische schade, stress en kanker zijn volgens Pall het directe en indirecte gevolg van het 5G netwerk dat op dit moment wordt uitgerold.

Cafe Weltschmerz