Ybeltje Berckmoes en Arnold Karskens beginnen een nieuwe omroep ’voor mensen die de Nederlandse cultuur hoog hebben zitten ...

• maandag 25 november 2019

Oud-oorlogsverslaggever Arnold Karskens en voormalig VVD-Kamerlid Ybeltje Berckmoes uit Julianadorp willen met hun nieuwe omroep Ongehoord Nederland een plek binnen de publieke omroep veroveren. Daarvoor hebben ze steun bij de PVV en Forum voor Democratie gezocht.
    „Nederland verandert langzaam in een heel nauwe maatschappij waarin problemen als massamigratie niet meer worden benoemd”, zegt Karskens (uit de Beemster) in het AD.
    „Wij willen een stem zijn voor mensen die de Nederlandse cultuur hoog hebben zitten en terugverlangen naar de tijd dat je nog alles kon zeggen. Zonder politiek correct te hoeven zijn. De authentieke vrijheidsdrang die in Nederland hoog stond aangeschreven, is heel beperkt geworden. Ik voel me verplicht daar iets tegen te doen.”
    Karskens en Berckmoes willen zich niet aansluiten bij de rechtse omroepen WNL en PowNed.
    „We zijn niet links of rechts, maar onafhankelijk. Wij willen een tegengeluid laten horen en de eenzijdigheid tegengaan. Wij lanceren vandaag onze website ongehoordnederland.nl waar mensen die zich ongehoord voelen, een minuut filmtijd krijgen om hun zegje te doen. Ik laat me graag verrassen om iets van anderen te leren”, aldus Berckmoes.
    De omroep krijgt de steun van politici Wilders en Baudet:

Noordhollands Dagblad

Mensen die denken dat vroeger alles beter was hebben een enorm gat in hun geheugen.

Anoniem 1, natuurlijk was vroeger niet alles beter, maar de mensen waren wel een stuk gelukkiger omdat ze niet dagelijks de bedriegerij van media en politiek over zich heen gestort kregen. Ga de berichtgeving van vandaag maar eens na:
    Rutte is zoals gewoonlijk het geval is "vergeten"dat er burgerdoden in Irak zijn gevallen door toedoen van de luchtmacht.
    Klaas Dijkhof vult zijn zakken met wachtgeld terwijl hij gewoon aan het "werk" is
    Staatssecretaris Snel blijkt met Rutte een wedstrijd te doen wie de meeste leugens in een zo kort mogelijke tijd kan verkondigen.

Dat is vanmorgen te lezen in de media, de dag is nog niet voorbij en het is alweer raak.
    Vroeger hadden de politici iets meer fatsoen als het huidige stel bedriegers.
    Uitgesloten hiervan zijn FvD en PVV, de rest zijn een stel (Chistelijke) bedriegers.

Anoniem 2, vroeger hadden we de nsb, nazi's, Hitler. Nee, echt fijne boel toen. Misstanden in fabrieken, lage lonen, uitbuiting arbeiders, honger, armoede. Maar gelukkig dat we waren! NOT.

Anoniem 3, tegenwoordig hebben we Merkel, Macron, Rutte, de antifa's, extreem links en nog veel meer van dat fraais die zorgen voor een heleboel ellende onder de (autochtone) bevolkingen.
    In Nederland kennen we al vele jaren koopkrachtVERLAGING, TEGENWOORDIG 140.000 mensen naar de voedselbank, geen woningen voor autochtonen,enz.
    Vroeger was een inbraak een halsmisdaad en werd dus zwaar gestraft, over moord dan helemaal niet te spreken, dat kwam zelden voor, tegenwoordig wordt je aangifte niet eens meer opgenomen(goed voor de cijfers). Jeugdbendes die overdag winkels plunderen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Moord en doodslag is tegenwoordig schering en inslag, tegenwoordig lezen we het bijna dagelijks in de krant, moet ik nog even doorgaan of bent u in staat om zelf eens wat kritischer om u heen te kijken?