Remkes: Kabinet, neem snel noodmaatregelen tegen stikstof!

• woensdag 25 september 2019
  • ,,We moeten ons realiseren dat in ons land niet alles kan’’

STIKSTOFCRISIS

Oud-minister Johan Remkes slaat alarm over de stikstofproblemen in Nederland. Het kabinet moet ‘zo snel mogelijk drastische maatregelen nemen’. Zoals deze site zaterdag al onthulde, adviseert Remkes om de veestapel te verkleinen en de maximumsnelheid te verlagen.

Donderdagmorgen op Euronews: Polen heeft sinds 20 jaar weer een kolenmijn geopend, hoezo klimaatneutraal in de fascistische EU?
    Fascist Timmermans(PvdA) op zijn achterste poten en er worden sancties afgekondigd.
    Duitsland AAN het gas en wij moeten er van af, gewoon op Rutte blijven stemmen dan komt het met de communistische heilstaat in Nederland prima voor elkaar en zijn we eerdaags grotendeels werkeloos en arm. Of dachten de zogenaamde slimmerikken onder ons dat met het nemen van al die klimaatmaatregelen de werkgelegenheid op peil blijft? Natuurlijk niet, die stort helemaal in, te beginnen bij de boeren, daarna de wegenbouwers en bouwvakkers en dan begint de leegloop in de binnensteden omdat veel mensen geen geld meer te besteden hebben vanwege algehele werkeloosheid.

Een seniele dronkenlap van de VVD zonder ook maar de geringste kennis van zaken zal wel even vertellen wat we allemaal moeten gaan laten.