De eurofiele VVD is een corrupte organisatie en zou opgeheven moeten worden

• maandag 9 september 2019
  • Categorie: , ,
  • Omdat het zo ontzettend goed gaat met Nederland, zo zegt het politieke kartel, zijn er steeds meer voedselbanken die de aanvragen niet meer aankunnen. 9-9-2019

De eurofiele VVD is een corrupte organisatie en zou opgeheven moeten worden

Screenshot_42
    (Door: “Elise Nijmegen”)
    Omdat het zo ontzettend goed gaat met Nederland, zo zegt het politieke kartel, zijn er steeds meer voedselbanken die de aanvragen niet meer aankunnen. Bij de voedselbank in Haarlem, net zoals bij vele anderen, is het afgelopen half jaar het klantenbestand met liefst 50% gestegen. De meeste zijn eenoudergezinnen en die stijging zal waarschijnlijk nog wel doorzetten, aangezien er steeds meer mensen in Nederland komen die een aanslag plegen op ons sociale welvaartssysteem en eerder een huis krijgen dan u of uw kinderen. Daarbij heeft het politiek kartel geen plannen om de Nederlanders te verlichten, maar in plaats daarvan krijgen we nog hogere lasten. U mag langer wachten op een woning, omdat u Nederlander bent. Laat dat even inwerken.
    www.nhnieuws.nl
    Dit kabinet, waarvan mijns inziens een aantal leden vast af weet van de politieke inmenging in de Wilders-zaak, zou zijn prioriteiten eens op een rijtje moeten zetten en de politieke correctheid weer moeten inwisselen voor de waarheid.
    Het Openbaar Ministerie vond de “minder, minder, minder (criminele) Marokkanen” uitspraak niet strafbaar, maar topambtenaren van het ministerie van Justitie hebben erop aangedrongen dat de er een rechtszaak moest komen en hebben zich (in opdracht van…) inhoudelijk bemoeid met de rechtszaak tegen dhr. Wilders. Deze ambtenaren droegen ook richting OM argumenten aan tegen Wilders.
    Politieke collega’s willen terecht opheldering over deze zaak en vragen zich af waarom minister Grapperhaus niet direct openheid van zaken heeft gegeven. Of mocht hij dat niet? Grapperhaus probeert zich er nu buiten te houden, maar of dat lukt?
    www.telegraaf.nl
    Dit kabinet, dat de Nederlanders financieel naar de afgrond wil brengen met allerlei wazige niet onderbouwde maatregelen, smartmeters, warmtepompen en ook dat we van het gas af zouden moeten…  Waarom? Een ander politiek spelletje met het oog op Agenda 2030? We moeten allemaal overstappen op elektriciteit, want daar verdient de anti-Nederlandse regering meer mee dan met gas.
    De gasprijzen in Europa zijn het laagst in 10 jaar tijd en zullen volgens de voorspellingen deze herfst nog lager worden. De Russische Gazprom (bezit ongeveer 33% van de Europese gasmarkt) gaf vorige week toe dat zijn aardgasexport naar Europa plus Turkije dit jaar zou dalen ten opzichte van de recordniveaus in 2018.
    www.zerohedge.com
    Dit kabinet, dat problemen negeert in opdracht van de EU en de VN, problemen die komen door de immigranteninvasie. Problemen die ook in andere landen ontstaan zijn zoals in Euerbach, Duitsland.
    De burgemeester daar vraagt aandacht voor het feit dat vele vrouwen lastiggevallen worden door de asielzoekers en heeft meer politie op straat gezet, vraagt de bevolking om medewerking om incidenten direct aan de dichtstbijzijnde agent te melden.
    Dit kabinet, dat de EU aanbidt en daar heel veel geld naar toe laat stromen, terwijl de EU een mensen handelsorganisatie blijkt te zijn volgens onderstaand artikel. Uit gelekte documenten blijkt dat de EU-geld pompt in mensensmokkelaars die migranten naar Europa brengen. De EU heeft Libische kustwachters gefinancierd, van wie Brussel wist dat ze samenwerkten met mensensmokkelaars.
    www.worldunity.me
    Ondertussen wil Turkije zich niet aan de deal met de EU houden, wie had het ook verwacht, en staan er duizenden jonge mannen, door de EU “vluchtelingen” genoemd, klaar om de grens van Turkije over te steken om chaos te komen maken hier bij ons. U weet wel, vrouwen lastigvallen, berovingen, autobranden enz., samengevat; jihad-achtige praktijken. Mijns inziens zouden de grenzen allang gesloten moeten zijn voor de algemene veiligheid én de volksgezondheid.
    De klimaathysterie is bedacht door Bill Gates, die, zo laat het artikel weten, streeft naar een planetaire genocide onder het mom van het stoppen van de “klimaatverandering”. Dat met behulp van het zogenaamde door Bill Gates gefinancierde project SCoPEx, dat is ontworpen om de meeste levende mensen te elimineren door de biosfeer in te laten storten. En het ontketenen van massale honger, genocide en ontvolking op een wereldwijde schaal.
    Het gevaarlijke SCoPEx-plan komt overeen met dat van Bernie Sanders, die onlangs zijn goedkeuring voor uitbreiding van massale abortussen in Derde Wereldlanden goedkeurde om versnelde ontvolking te bereiken. Het mechanisme waarmee dit wordt bereikt is eenvoudig; door miljoenen tonnen fijnstof (bouwstop?) in de stratosfeer te werpen door middel van geo-engineering wordt een meetbare hoeveelheid zonlicht geblokkeerd en kan het oppervlak van de aarde, waar planten groeien, niet worden verlicht, wat tot gevolg heeft dat er niets groeit.
    www.worldunity.me
    De VVD blijkt al jaren aan de top te staan op de lijst van meest corrupte politieke partijen, schandalen, gedwongen aftreden, bonnetjes die weg zijn, steeds weer terugkerend kort geheugenverlies, en ik denk dat het een kwestie is van; waar je mee omgaat, word je mee besmet.
    Aangezien het een terugkerend probleem is in deze organisatie zou, net zoals bij de motorclubs (onterecht) is gedaan, de hele VVD-organisatie verboden moeten worden.
    Nu we weten hoe het politieke kartel werkt, het bemoeit zich met rechtszaken en de inhoud daarvan, vraag ik me oprecht af of de verkiezingen wel eerlijk zijn gegaan… Maar hopelijk komt er nu, met het oog op het (hopelijk) uit elkaar vallen van dit anti-Nederlandse kabinet, een eerste kabinet Wilders.
    Door:
    “Elise Nijmegen”