Vier bijeenkomsten over verduurzaming van uw woning. Komt u ook?

• vrijdag 21 juni 2019
  • Categorie: , ,
  • 21-06-2019

Tijdens de bijeenkomst gaan we in op welke besparingsmogelijkheden er liggen voor uw woning. En kunt u vragen stellen aan de experts. Komt u ook? Meld u dan aan via de oranje button op deze pagina.

Datum en locatie:

• 8 juli 2019, 19:00 – 20:00, Winkel,Café Beentjes, Dorpstraat 88 Winkel
    • 10 juli 2019, 19:00 – 20:00, Anna Paulowna, De Ontmoeting, De Verwachting 1 Anna Paulowna
    • 11 juli 2019, 19:00 – 20:00, Hippolytushoef, Dorpshuis Hippo, Kerkhofsteeg 2-4 Hippolytushoef
    • 16 juli 2019, 19:00 – 20:00, Wieringerwerf, De Cultuurschuur, Loggersplein 1 Wieringerwerf

Energietransitie

Er staan ingrijpende wijzigingen te wachten in onze energiehuishouding. Bijna dagelijks worden we ermee geconfronteerd. Maar hoe zetten we nou die eerste stap naar een huishouden zonder aardgas? En welke ingrepen (groot of klein) kunnen echt een verschil maken? Niet alleen voor de energietransitie, maar ook voor uw portemonnee. In bijgevoegde brochure van HVC kunt u meer lezen over de energietransitie en de gevolgen.

Duurzaam Bouwloket

Het Duurzaam Bouwloket is een onafhankelijk energieloket waar bewoners geïnformeerd en geadviseerd worden over alle mogelijke maatregelen op het gebied van duurzaam (ver-)bouwen, energiebesparing en het opwekken van energie. Kijk voor alle mogelijkheden op www.duurzaambouwloket.nl.

Zie ook: