Persbericht – PVV: Klimaatakkoord is een baggerakkoord

• Categorie: , , ,
  • Geert Wilders: 'We moeten niet van het gas af, maar van dit kabinet af'

29-6-2019

Dit is een origineel persbericht

Daar stonden ze dan bij de persconferentie.
    Eric, Kajsa, Carola en Stientje namens het kabinet, glunderend naar Diederik, Pieter en Ed van de Nationale Klimaatmaffia.
    Het akkoord dat ze presenteerden was bagger. Over onderwaterdrainage, de bandenspanning van auto’s, warmtepompen en het monsterlijke rekeningrijden.
    Nederland is verantwoordelijk voor 0,35% van de mondiale CO2-uitstoot. Het halen van de doelstellingen door Nederland zal betekenen dat de temperatuur met 0,00007 graden minder zal stijgen.
    PVV-fractievoorzitter Wilders: “Dit is ideologische gekte. Groene gekte. Met de handtekening van de VVD eronder. Dit akkoord zal de mensen en bedrijven in Nederland bakken met geld kosten. Het is puur bedrog dat de precieze kosten niet eens zijn doorgerekend!
    We hebben in Nederland geen CO2-probleem maar een VVD-probleem. We moeten niet van het gas af, maar van dit kabinet af. Pak de echte problemen in dit land maar eens aan, doe eindelijk iets aan de koopkracht ipv mensen met nieuwe kosten en leningen op te zadelen. Pak de criminaliteit aan, stop de massa-immigratie. Doe iets zinnigs. Dit akkoord kan zo de prullenbak in.”

Einde persbericht

logo TPO

Dwangdictatuur, daar zijn wij als Nederlanders in beland. De georganiseerde misdaad, lees VVD, D66, ontneemt onze kinderen en ons een toekomst omdat alles wat hardwerkende mensen hebben opgebouwd "afgepakt" gaat worden omdat het naar de elite (banken/ multinationals) toe moet, idem de inkomsten worden zo zwaar belast dat er voor de massa geen leefbaar leven overblijft in Nederland. Een verstandige keuze is dan ook je te verdiepen in emigratie want Nederland heeft geen toekomst, alleen voor degene die zich vrijwillig als slaaf willen laten uitbuiten en vernederen in de dwangdictatuur der ver-nederlanden.

@anoniem klopt! Mensen zien niet in wat er gaande is nu de zionistische agenda in sneltreinvaart in het leidende nieuwe wereldorde land van Europa, Nederland wordt uitgerold. Vandaag in de meest gevaarlijke krant van Nederland weer een mooi voorbeeld van propaganda, een terrein van de domeinen van in beslag genomen auto's, voor het grootste gedeelte in beslag genomen van mensen die nog openstaande boetes hadden of hun belasting niet volledig betaald hadden werd toegeschreven aan allemaal auto's van criminelen. Contante betalingen van 3000 en meer worden strafbaar. Het een tweetje tussen de criminele bankiers van de rabobank, en de overheid om al het contante geld af te schaffen is weer meer dan duidelijk. Contant geld afschaffen betekent volledig controle op een ieder zijn uitgaven, schending van het privé leven. We zijn de rand van de afgrond genaderd qua leefbaarheid in Nederland. Puur fascisme is wat rest als er géén grote ommezwaai komt.