Extra Raadsvergadering Hollands Kroon 25 juni

A. van Dam
    Toelichting:
    Extra raadsvergadering inzake gebiedsplan Wieringermeer

Extra raadsvergadering, snel beslissen vanwege de uitspraak van de Raad van State op 29 mei?

Theo Moras zei

Succes raadsleden van Hollandskroon.

De inwoners en agrariƫrs staan buitenspel. Triest, uitsluitend sturen op financieel economische belangen. Is de democratie in Hollands Kroon volledig failliet? Het heeft er alle schijn van. Bezint voordat men begint. Een aangepast plan dat door alle betrokkenen gedragen wordt is een oplossing. Helaas zit de gemiddelde politici en ambtenaar er niet voor de inwoners en het midden- en kleinbedrijf, het zijn slechts de trekpoppen om de belangen van banken en multinationals te waarborgen, al het andere is daar ondergeschikt aan. Dat is in Hollands Kroon zo, maar ook in de provincie, landelijk en in de EU. Eigenlijk dienen ze zich dood te schamen dat ze dit nog onder de noemer democratie schalen. Het geeft dan ook veel aan over de normen en waarden van de mensen die op deze manier opereren. Samenvattend zou je kunnen constateren dat degen die op deze wijze opereren geweten- en zielloos zijn, en daarom is er een grote verandering nodig in de politieke en ambtelijke wereld, anders loopt het gegarandeerd vast, het resultaat daarvan zie je in Frankrijk waar wekelijks op zaterdag nog mega protesten zijn door het hele land heen, waar de mean stream media in Nederland het Nederlandse publiek niet informeert.....

Vriendelijke groet,
    Theo Moras.

De inwoners hebben geen gelegenheid om op de 'veranderingen' te kunnen reageren!!!!

Al die raadsleden van de coalitie zijn door de inwoners gekozen. Die hadden allemaal kunnen weten wat voor vlees ze in de kuip hadden, want dit gedrag is niet nieuw.

Zie hier: https://www.stichting-jas.nl/2019/06/uitspraak-over-stikstof-zet-nederland.html

Laatste anoniem, heeft de gemeen-te Hollands Kroon de uitspraak van de Raad van State meegenomen nu die bekend is in het gebiedsplan Wieringermeer? Dat is een vraag die "eerst" beantwoord dient te worden. Er ligt nu jurisprudentie en weten is daarmee geweten geworden. Alle belanghebbenden bij het gebiedsplan dienen dit nog voor de raadsvergadering zowel bij B&W en de raad op schrift te vragen, met daarbij de mededeling dat men persoonlijk aansprakelijk gesteld voor de schade indien het gebiedsplan wordt doorgedrukt, want deze uitspraak veranderd het spel. Persoonlijk aansprakelijk stellen is hard nodig in Hollands Kroon want anders gaat het op dezelfde voet verder met uitsluitend de belangenbehartiging voor multinationals en banken, en het midden- en kleinbedrijf en de inwoners zijn daarvan de dupe.

Dekker zei

Laatste Anoniem, Coƶperatie ZAP heeft geen toestemming op Aardkundig Monument te mogen bouwen en krijgen het ook niet, dus normaal gesproken is de bouw van tafel, al weet je het met dit College natuurlijk nooit.